AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Er det bare jeg som synes det er noe klamt og ekkelt over ordet "vennepar"? Hele prinsippet "vennepar" er basert på falskhet og det virker helt idiotisk. Man er liksom venner med et annet par bare fordi man selv er i et forhold og man må hele tiden gjøre sånne gørr kjedelige "par-ting" sammen med et annet par. Sånne vennepar-greier betyr dessuten alltid at ingen single blir invitert. Helt latterlig hele konseptet.
Tulling Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Trenger ikke å bety det i det heletatt. Normale folk har en venn, som blir sammen med noen, og så blir den nye inkludert i vennekretsen. Slutter man å henge med vennene sine bare ford at man blir sammen med noen ? Enkelte er sære og klarer kun å henge med andre par, jeg tror heller det er kun ett fåtall folk som er sånn.
Conuren Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Jeg kan godt være enig, men det er mest ford jeg ikke føler at jeg og kjæresten har ordentlige vennepar. Ellers så skjønner jeg godt hva du mener, men er ikke heelt enig. Hos oss er det ikke sånn. Vi har ett par som kanskje kan kalles vennepar, men egentlig er det min venninne også går kjærestene overens. Bortsett fra det har vi stortsett venner hver for oss.
Gjesten Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Jeg synes det lyser bitterhet av innlegget ditt. Er du blitt utelatt av vennepar fordi du er singel? Selv har jeg hatt noen av mitt livs beste kvelder på dobbeldate med et vennepar av meg og herr Ex, og skjønner ikke hvorfor det skal være klamt i det hele tatt. Det er jo bare som en vennegjeng, tilfeldigvis sammensatt av kjærestepar. Nå er som sagt ikke kjæresten min kjæresten min lenger, men jeg har det fremdeles kjempegøy med dette andre kjæresteparet. Er det mindre "klamt og ekkelt" nå som jeg er singel? 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 Er det mindre "klamt og ekkelt" nå som jeg er singel? Ja, for nå slipper herr Ex. å late som om han synes vennepartreff og dobbel-dates er toppen av lykke. Dobbel-dates =
Gjest gjest Skrevet 9. juli 2011 #7 Skrevet 9. juli 2011 Eg og typen har verdens beste vennepaar! Var jo gutteene som var kompisser og vi to jentene blei etter kvar gode venner fordi vi altid møtte på hverandre. Er kjempe bra me venne par. Guttene spiller og vi jentene prater . Elsker de:))) 2
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #8 Skrevet 10. juli 2011 Har flere vennepar som vi liker og som vi har det veldig gøy sammen med. Ikke noe falskhet, og kjedelige ting gjør vi ikke. Hvorfor skulle vi det? Vi gjør jo bare det vi synes er gøy, noe annet ville jo vært dumt. Har også mange single venner, og venner som har vært par og er blitt single, og single som er blitt par. Venner velger man fordi man liker dem, om de kommer i topakning eller enkeltpakke har vel ingen betydning?? Skjønner virkelig ikke problemet ditt TS!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #9 Skrevet 10. juli 2011 Jaha? Jeg har alltid sett på "vennepar" som felles venner som tilfeldigvis er et par. Er det bedre hvis man kaller det "et par venner"?
ara Skrevet 10. juli 2011 #10 Skrevet 10. juli 2011 Eg og typen har verdens beste vennepaar! Var jo gutteene som var kompisser og vi to jentene blei etter kvar gode venner fordi vi altid møtte på hverandre. Er kjempe bra me venne par. Guttene spiller og vi jentene prater . Elsker de:))) Jeg og min kjære har også flere vennepar! Jeg syntes det er kjempe flott, jeg!
Gjesten Skrevet 10. juli 2011 #11 Skrevet 10. juli 2011 Ja, for nå slipper herr Ex. å late som om han synes vennepartreff og dobbel-dates er toppen av lykke. Dobbel-dates = Hehe, det var i utgangspunktet hans kompis og han stortrivdes på de datene.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #12 Skrevet 10. juli 2011 Vi er seks venner som er MYE sammen. fire av oss er i par, de to andre er single. Jeg kn beskrive det andre paret som et vennepar av meg og mannen min. Når vi treffes inviterer vi ALLTID med oss de to som er single, og de er savnet om de ikke har mulighet til å komme. Gjør kjedelige ting sammen? Vi fester samme, shopper sammen, går på kino sammen, reiser sammen, griller sammen... ja, alle ting som jeg gjør med mine single venner. Jeg skjønner ikke helt problemstillingen egentlig. Hva er galt med å ha et annet par som man liker å tilbrinde tid sammen med og som man er gode og nære venner med? Jeg og mannen har også single venner som vi gjør alle de overnevnte tingene sammen med, så de er ikke utelukket for dette paret av oss som er venner. Som sakt, single venner er alltid invitert når vi treffer vårt "vennepar".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå