AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Facebook siden min ble hacket i natt. Hatt er voldsomt styr i dag med dette. Det er så populært med mange venner som man ikke kjenner. Vær litt kritisk til de du godtar samt linker du mottar på FC. Det har kommer mange linker siste ukene som andre legger ved. Jeg har ikke trykket på disse da jeg visste det er virus, advarte mange andre mot det og men var tydeligvis forsent. Sitter her med klump i magen for jeg vet ikke hva skade dette har gjort. De jeg mistenker har blitt blokka og jeg måtte gjennom nye rutiner for å få siden til og fungere igjen. På mandag skal jeg prøve å få noen proffe til og sjekke Mac en min. Godt jeg var hjemme da dette skjedde ellers vet jeg ikke hva som hadde skjedd. Profilen min er blitt misbrukt og sitter her og føler meg som skitt. Da den som hacket inn har skjelt ut personer i mitt navn og diverse andre ting. Fikk lang liste fra FC om overtredelser og trusler om permanent utestengelse. Og jeg som bruker FC mest til spill og små samtaler med andre. Kommer aldri til og si ja til nye venner verken i spill er generelt som er ukjente. Fikk en real lærepenge i dag.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 FC? FB er vel forkortelsen Dumt at du ble hacket, da.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Ja mente FB :-). Etter nøye sjekk fant vi ut at meldingen jeg fikk fra FB var falsk. De ba om diverse opplysninger som de ikke spør om normalt. Det ser ut som det har gått greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå