Gjest reebok Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Jeg har resevert meg mot at navnet mitt skal dukke opp i Google via Facebook. Derimot viser det seg at hvis jeg skriver på veggen i ei gruppe på Facebook, og så søker på navnet mitt i Google, så kommer vegginnlegget mitt opp som søkeresultat. Jeg har lett men finner ikke ut av hvor jeg fjerner dette på Facebook. Kan noen hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Sånn går det når du skriver ting på nettet som du burde visst at hele verden kan se. Du får la være å skrive på vegger fremover da. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har også sett det og synes det er en uting. I lukkede grupper så kommer ingenting opp.
Gjest reebok Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Sånn går det når du skriver ting på nettet som du burde visst at hele verden kan se. Du får la være å skrive på vegger fremover da. Hahaha....SÅ kvass da! Det var langt i fra noe gæærnt det jeg skreiv på den veggen, men syns jo det strider i mot hele prinsippet mot å reservere seg mot å komme opp i søk på Google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå