Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Jeg føler ingenting når kjæresten tar på brystvortene mine, slikker på dem osv... Er ikke følsom der i det heletatt. Er ikke veldig følsom nedentil heller, bortsett fra akkurat på klitoris... Er det ikke mange som har det som meg? Gutter har virket overrasket over dette, selv om de ikke har sagt det høyt. Jeg synes heller ikke det er deilig å bli strøket oppover armen f.eks. Det bare klør/kiler... Kan man bli mer følsom på noe vis..?
xavi Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Tror ikke vi kvinner skal være så følsome nedentil, spesielt ikke rundt skjedeåpningen. Bare tenk deg det smertehelvete når du skal føde da! 1
Giacomo_P Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Kan det være at du har et litt anstrengt forhold til din egen kropp, og derved ikke klarer å salppe av så godt? Hvis dette er kombinert med at de guttene du slipper til ikke nødvendigvis er noen du er helt trygge på, kan jeg godt tenke meg at det er dette du kjenner, mer enn de fysiske impulsene som helt sikkert er der. Det er mulig at dette er et skudd i blinde, men det virker for meg som om du kanskje ikke er helt komfortabel i situasjonen. Er din "nedsatte følsomhet" konstant, eller varierende?
Gjest astrid Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Kanskje du ikke har blitt tatt på av noen som vekker særlig følsomhet i deg ennå?
Gjest womenwomen Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 Tror ikke vi kvinner skal være så følsome nedentil, spesielt ikke rundt skjedeåpningen. Bare tenk deg det smertehelvete når du skal føde da! Der tar du fullstendig feil . Er jo nettopp nederste del av skjeden som er aller mest følsom . Er også nært åpningen g-punktet også ligger . Men - når skjedeåpningen er ødelagt eller sprengt - DA er den ikke følsom lengre . Det har du rett i . Men for å få det til ...må man jo sprenge muskilaturen der nede først ...
Gjest ts Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 Kan det være at du har et litt anstrengt forhold til din egen kropp, og derved ikke klarer å salppe av så godt? Hvis dette er kombinert med at de guttene du slipper til ikke nødvendigvis er noen du er helt trygge på, kan jeg godt tenke meg at det er dette du kjenner, mer enn de fysiske impulsene som helt sikkert er der. Det er mulig at dette er et skudd i blinde, men det virker for meg som om du kanskje ikke er helt komfortabel i situasjonen. Er din "nedsatte følsomhet" konstant, eller varierende? Jeg har et litt anstrengt forhold til den ja, liker ikke kroppen min. Prøver å gi blaffen i hvordan den ser ut, ikke så lett.. Kjæresten min synes jo kroppen er fin. Da burde jeg jo bare la det stå til. Men jeg er ukomfortabel fordet. Vil helst at det skal være nokså mørkt når vi har sex. Forholdet til kjæresten er ganske ferskt, kanskje jeg slapper mer av etterhvert. Men han er en av dem jeg har følt meg mest trygg på. Men selv å bli strøket nedover armen når vi ligger på sofaen og ser film f.eks... Hvem synes ikke det er godt? Jeg synes ikke det... Xavi, akkurat rundt åpningen er jeg nokså følsom. Men rundt/på leppene og sånt.. Nei... Astrid, joda. Dette er jo ikke bare med andre folk heller. Noen liker vel å "leke" med egne brystvorter, men det gir meg ingenting. Null følsomhet der.
Erotisk Flukt Skrevet 10. juli 2011 #8 Skrevet 10. juli 2011 Jeg tror det henger sammen med dine komplekser, og mest trolig et anstrengt forhold til nærhet og kos fra barndommen av. Men du sier ikke noe om den, så jeg skal ikke dra forhastede slutninger. Med økt selvbilde og økt tillit til din partner vil jeg tro at du vil føle mer enn tidligere. Men hør med fastlegen din eller psykolog, det er mitt beste tips. -Domino 1
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 Jeg tror det henger sammen med dine komplekser, og mest trolig et anstrengt forhold til nærhet og kos fra barndommen av. Men du sier ikke noe om den, så jeg skal ikke dra forhastede slutninger. Med økt selvbilde og økt tillit til din partner vil jeg tro at du vil føle mer enn tidligere. Men hør med fastlegen din eller psykolog, det er mitt beste tips. Jeg har vokst opp i en familie hvor ingen sa de var glade i hverandre særlig ofte. Ga hverandre klemmer gjorde vi heller ikke, bortsett fra ved avskjed/gjensyn eller bursdag f.eks. Hvordan kan jeg rette opp i dette? Jeg er veldig kosete av meg nå da. Jeg og kjæresten sier ofte vi er glad i hverandre, klemmer, holder rundt hverandre osv. Psykolog hadde kanskje ikke vært dumt, men er det ikke noe jeg kan gjøre selv for å bli mer bevisst og "ordne" selv? 1
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #10 Skrevet 11. juli 2011 Det er mye mulig at du er anspent. Jeg klarte heller aldri å nyte de erogene sonene fullt ut når jeg var med noen jeg ikke kjente så godt eller likte så godt. Det handler om kjemi og tiltrekkelse, ennå bedre om du er forelsket. Angående brystene, så er faktisk ikke alle spesielt følsomme der.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2011 #11 Skrevet 12. juli 2011 Det er mye mulig at du er anspent. Jeg klarte heller aldri å nyte de erogene sonene fullt ut når jeg var med noen jeg ikke kjente så godt eller likte så godt. Det handler om kjemi og tiltrekkelse, ennå bedre om du er forelsket. Angående brystene, så er faktisk ikke alle spesielt følsomme der. Kjenner han ikke veldig godt ennå, men føler meg trygg på han. Eller, jeg vet at jeg kan føle meg trygg på han, men jeg slapper ikke helt av ennå. Kjemien er god, jeg er veldig tiltrukket av han og vi er forelsket. Selve sexen med han føles helt utrolig god! Hvordan får jeg til å slappe av og nyte enda mer istedet for å være så grublende og selvkritisk? Kom gjerne med tankevekkere:)
Leeloo Skrevet 12. juli 2011 #12 Skrevet 12. juli 2011 Jeg har heller ikke særlig følsomme bryster, og kan ikke fordra å bli strøket på. Liker å bli holdt rundt, men får noia av den konstanse bevegelsen, pluss at det blir en sånn svusjelyd. Liker ikke å bli pjusket i håret heller, hodet mitt kan egentlig godt få være i fred. Liker likevel å stryke på andre og ta i håret til samboeren min, så vet ikke hva som skjer. Har ingen traumer, godt forhold til kroppen min etc. I det siste har sexlysten forsvunnet totalt, er gravid, men det begynte før det. Klarer nesten ikke kysse lenger, og all følsomhet nedentil er borte. Hadde håpet å få testet ut om det ble bedre av å ikke gå på p-piller, vi planla uansett barn, men nå ble jeg gravid på første eggløsning, så jeg aner ikke om det vil bli bedre, og med graviditet, fødsel og våkenetter kan det jo ta en stund. Håper bare mannen holder ut så lenge (vi har sex altså, men det er ren pliktsex fra min side, og det merkes nok til tider). Jeg har et barn fra før, men der var jeg alene gjennom hele graviditeten, så aner ikke om det var det samme da (husker hvertfall at jeg ikke savnet sex). Jeg føler meg som verdens største bitch når jeg føler at det faktisk var "bedre" å gå gravid alene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå