AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Hvordan bruker dere den? Bestilte fra iherb siden jeg sliter med kviser og bruker jojobaolje fra før. Skal jeg blande tetre olje med en annen olje før jeg bruker den? Hjelper den på kviser?
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Hvordan bruker dere den? Bestilte fra iherb siden jeg sliter med kviser og bruker jojobaolje fra før. Skal jeg blande tetre olje med en annen olje før jeg bruker den? Hjelper den på kviser? Den hjelper på kviser, ja : ) Det står på den om det er konsentrert olje eller blandet ut med en baseolje, men om den ikke er blandet ut bør du blande en dråpe tetre olje med en viss mengde baseolje (som jojoba). Husker ikke helt hvor mye man bør blande ut med oljen da... : /
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Jeg bruker bare å fukte en q-tip med ren tetre og påføre på kviser. Genialt å ta på etter popping. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Den er 100% ren bestilt fra iherb. jeg har litt småkviser på haken. Kan jeg da bare smøre på med tetre eller bør jeg blande? Takk for svar snille dere.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Ts her.Selvom jeg blandet med jojobaolje så fikk jeg da utslett som klør:( Hva skal jeg gjøre nå? Blandet 1 dråpe tetre med en jojoba.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #6 Skrevet 11. juli 2011 Da får du bruke oljen til rengjøringsmiddel istedet. 50/50 er forsåvidt en veldig sterk blanding som noen kan reagere på, anbefalt mengde er 1 dråpe per 30ml annen olje.
Gjest BabyBlue Skrevet 11. juli 2011 #7 Skrevet 11. juli 2011 En huskeregel med eteriske oljer er at det er bedre med for lite enn for mye! En for sterk dose gjør bare saken verre, så bland heller ut en dose med mer baseolje neste gang. Husk, det er sterke greier, så vær forsiktig med hvor store doser du tilfører huden =)
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 Uff ja, men hvordan bli kvitt utslettet nå?
Gjest BabyBlue Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 Uff ja, men hvordan bli kvitt utslettet nå? Bare hold deg unna tetreoljen til huden roer seg : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå