Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som overskriften sier: kan man ha glansvask i håret natten over?

Tankegangen min er den at glansen blir mer intensiv jo lengre det sitter i før man skyller ut (står det på pakken jeg har i allefall), i tillegg til at glansvasken i seg selv ikke skader håret.

Noen andre som har gjort det, eventuelt har en god grunn for hvorfor man ikke skal gjøre det?

...bare noe jeg begynte å tenke på her jeg sitter midt i prosessen... :sjenert:

Alle innspill er velkomne :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ruccola
Skrevet

Hadde jeg aldri tatt tjangsen på ;)

Tenk om du våkner opp med håravfall eller noe da... :sjenert: Er jo ikke beregnet å skulle bli der så lenge.

Da ville jeg heller latt en god hårkur sitte over natten og fått glans fra den!

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har lest at man ikke bør ha hårkur i over natten? At de gir den effekten de kan gi iløpet av den virketiden som er angitt på produktet (med mindre man har ekstremt slitt hår da, da er kanskje saken en annen)?

Forresten, hva slags kur gir glans? Jeg har spurt på flere frisørsalonger, men ingen av dem sier at det finnes noen slike produkt... akkurat nå veksler jeg mellom kur for farget hår og proteinkur, men fikk beskjed av frisøren at de ikke burde sitte i i mer enn fem minutter.

Uansett, takk for innspill! Ja, blir nok å skylle det ut før jeg legger meg, men ville vite hva andre tenker om saken. Kan man risikere at håret ramler av av glansvask? ...den tanken slo meg ikke i det hele tatt.. :sjenert:

-TS

Gjest Ruccola
Skrevet

Hm, frisøren min anbefaler en nattkur i ny og ne, og jeg kunne bruke vanlig hårkur.

Er vist ulike meninger ute å går ja :)

Vet ikke om det kan gi håravfall eller annet, men er jo tross alt ikke laget for å sitte i lenge, så stekt vil det nok bli om man lar det sitta så lenge vil jeg tro.

Jeg syns alle hårkurer gir mer glans, sikkert silicon eller noe slikt i dem vil jeg tro :) Har prøvt 4-5 forskjellige oppigjennom årene.

Skrevet

Jeg hadde fuktighetskur over natten, håret ble kjempeflatt og umulig å style. Glansvask inneholder en haug med kjemikalier. Ville aldri sovet med det i håret.

Skrevet

Hårkur med glans er Kerastase Chroma Reflects for farget hår:)

AnonymBruker
Skrevet

Hårkur med glans er Kerastase Chroma Reflects for farget hår:)

Aha, kanskje jeg skal prøve den når den kuren jeg har er oppbrukt :) Nå bruker jeg Wella Brilliance.

Ellers, jeg droppet å ha glansvasken i over natten, og så at når jeg skylte den ut så mistet jeg mer hår enn jeg har gjort på lenge... Ikke kjempemengder, men nok til at jeg ikke blir å prøve å ha den over natten :sjenert:

Jaja, takk for svar allesammen!

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...