Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Det skal være det vanlige innholdet med "God jul og godt nyttår" på en litt annen måte enn akkurat det, for det er så veldig kort igjen. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehu Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 " Vi sender dere de beste ønsker for julen og håper dere får et riktig godt nytt år !" eller " Med ønske om en velsignet julehøytid og et spennende nytt år !" eller "Sender dere våre ønsker om en fredelig jul og et godt nytt år !" Du kan variere hilsnene på uttallige måter ettersom hva som føles naturlig for deg å si . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Hei. God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #4 Del Skrevet 18. november 2003 " Vi sender dere de beste ønsker for julen og håper dere får et riktig godt nytt år !" eller " Med ønske om en velsignet julehøytid og et spennende nytt år !" eller "Sender dere våre ønsker om en fredelig jul og et godt nytt år !" Du kan variere hilsnene på uttallige måter ettersom hva som føles naturlig for deg å si . Tusen takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. november 2003 #5 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har pleid å skrive noe sånt som: "vi ønsker dere en stemningsfull julefeiring og et spennende og utfordrende nytt år" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 18. november 2003 #6 Del Skrevet 18. november 2003 "Vi/jeg ønsker deg(og dine) en riktig god jul og et godt nytt år" har jeg ofte skrevet. Synes det er enkelt og greit uten for mye krimskrams. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. november 2003 #7 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg pleier å skrive God helse, glede og fred ønskes dere for julen og det nye året fra Tex m/ familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 19. november 2003 #8 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har pleid å skrive noe helt enkelt, noe sånt som: "Vi ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år." Men vanligvis så skriver vi litt mer til venner og familie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 20. november 2003 #9 Del Skrevet 20. november 2003 Her kommer en liten julehilsen fra oss, med de beste ønsker for julen og det nye året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 20. november 2003 #10 Del Skrevet 20. november 2003 Med de beste ønsker om en fredelig julehøytid og alt det beste for det nye året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå