snusmumerikken Skrevet 18. november 2003 #1 Skrevet 18. november 2003 Noen som har forslag eller steder de anbefaler å kjøpe bryllupskake? I Oslo/Akershus. Kunne egentlig tenkt meg Pascal sin, men synes 3600 kr er litt i drøyeste laget Er det forresten sånn at man får smake på flere før man bestemmer seg? Regner med at det er noen som har peiling her...
9na Skrevet 18. november 2003 #2 Skrevet 18. november 2003 Jeg tror det er gratis smaking på Pascal! Det er en kake de veldig ofte har til bryllup, pasjonsfruktmousse, (har sett den i tre til nå...), men man kan sikkert velge andre typer også.
Holly Hobbie Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 Jeg vurderer å bruke Kristines Franske Fristelser. Ligger i Oslo et sted. Har hørt mye bra om det. Vi skal ikke ha tradisjonell marsipankake, da kjæresten min ikke liker marsipan, kanskje hvit sjokolade utenpå og mørk inni, evt. med noe frukt.
Måne Skrevet 18. november 2003 #4 Skrevet 18. november 2003 Snakket med en kokk/konditor forleden. Han sa at dersom man skulle velge en av disse kjede-bakeriene burde man bruke Baker Brun. Vi har hatt KJEMPEdårlig erfaring med baker Norby (rotet bort hele kaka) :evil:
Pip Skrevet 18. november 2003 #5 Skrevet 18. november 2003 Jeg vurderer å bruke Kristines Franske Fristelser. Ligger i Oslo et sted. Har hørt mye bra om det. Vi skal ikke ha tradisjonell marsipankake' date=' da kjæresten min ikke liker marsipan, kanskje hvit sjokolade utenpå og mørk inni, evt. med noe frukt.[/quote'] Me ville heller ikkje ha marsipankake (hadde ei kvit dame utanom, så ikkje 'marsipanmomsane' vart altfor skuffa...). Me hadde ei flott kake som var mørk sjokoladekake med fyll av kvit sjokolade (mellom laga, liksom...). Og lokket var kvit sukkerglasur - det såg veldig delikat ut...
Gjest lmari Skrevet 18. november 2003 #6 Skrevet 18. november 2003 Jeg vurderer å bruke Kristines Franske Fristelser. Ligger i Oslo et sted. Ligger i Kirkeveien, ganske rett ved Nrk. Hun lager VELDIG gode kaker - så kan virkelig anbefale henne!! lmari - ikke brud, men snikleser!!
April Skrevet 19. november 2003 #8 Skrevet 19. november 2003 Tusen takk, Pusekatt! Der fikk i allefall jeg noen idèer! Mange fine kaker!
9na Skrevet 19. november 2003 #9 Skrevet 19. november 2003 http://www.favoritkonditori.no/ Jeg har også sett endel på denne siden. Jeg har ikke hørt noe om stedet, men er det bra får man mye mer for pengene enn hos Pascal! Hos Pascal beteler man nok ekstra for navnet... De har riktignok veldig gode kaker, men det er de ikke alene om lenger! Jeg vurderer å bruke Favoritkonditori eller Kristines.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå