Gå til innhold

Bryllupskake - forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag eller steder de anbefaler å kjøpe bryllupskake? I Oslo/Akershus. Kunne egentlig tenkt meg Pascal sin, men synes 3600 kr er litt i drøyeste laget :roll: Er det forresten sånn at man får smake på flere før man bestemmer seg? Regner med at det er noen som har peiling her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er gratis smaking på Pascal!

Det er en kake de veldig ofte har til bryllup, pasjonsfruktmousse,

(har sett den i tre til nå...), men man kan sikkert velge andre typer også.

Skrevet

Jeg vurderer å bruke Kristines Franske Fristelser. Ligger i Oslo et sted. Har hørt mye bra om det. Vi skal ikke ha tradisjonell marsipankake, da kjæresten min ikke liker marsipan, kanskje hvit sjokolade utenpå og mørk inni, evt. med noe frukt.

Skrevet

Snakket med en kokk/konditor forleden. Han sa at dersom man skulle velge en av disse kjede-bakeriene burde man bruke Baker Brun.

Vi har hatt KJEMPEdårlig erfaring med baker Norby (rotet bort hele kaka) :evil:

Skrevet
Jeg vurderer å bruke Kristines Franske Fristelser. Ligger i Oslo et sted. Har hørt mye bra om det. Vi skal ikke ha tradisjonell marsipankake' date=' da kjæresten min ikke liker marsipan, kanskje hvit sjokolade utenpå og mørk inni, evt. med noe frukt.[/quote']

Me ville heller ikkje ha marsipankake (hadde ei kvit dame utanom, så ikkje 'marsipanmomsane' vart altfor skuffa...). Me hadde ei flott kake som var mørk sjokoladekake med fyll av kvit sjokolade (mellom laga, liksom...). Og lokket var kvit sukkerglasur - det såg veldig delikat ut...

Skrevet
Jeg vurderer å bruke Kristines Franske Fristelser. Ligger i Oslo et sted.

Ligger i Kirkeveien, ganske rett ved Nrk. Hun lager VELDIG gode kaker - så kan virkelig anbefale henne!!

lmari

- ikke brud, men snikleser!!

Skrevet

Tusen takk, Pusekatt! Der fikk i allefall jeg noen idèer! Mange fine kaker!

Skrevet

Jeg har også sett endel på denne siden.

Jeg har ikke hørt noe om stedet, men er det bra får man mye mer for pengene enn hos Pascal!

Hos Pascal beteler man nok ekstra for navnet...

De har riktignok veldig gode kaker, men det er de ikke alene om lenger!

Jeg vurderer å bruke Favoritkonditori eller Kristines.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...