Rosa Mirabella Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Jeg trenger endel nytt, og vil gjerne kjøpe det samlet, og ikke en og en ting, slik som jeg har gjort tidligere for å komme under 200 kronersgrensen. Vet at Strawberrynet betaler tilbake utlegg man har hvis man må betale tollavgift og moms. Mener å ha hørt at også en annen nettbutikk gjør dette? Ja, hvor lønner det seg egentlig å handle? Jeg trenger ny foundation, concealer, øyenbrynssettet og en ny kost. Minst:)
Potteplanten Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Jeg trenger endel nytt, og vil gjerne kjøpe det samlet, og ikke en og en ting, slik som jeg har gjort tidligere for å komme under 200 kronersgrensen. Vet at Strawberrynet betaler tilbake utlegg man har hvis man må betale tollavgift og moms. Mener å ha hørt at også en annen nettbutikk gjør dette? Ja, hvor lønner det seg egentlig å handle? Jeg trenger ny foundation, concealer, øyenbrynssettet og en ny kost. Minst:) Jeg bestilte nettopp dette fra Strawberrynet.. Fungerer flott Har ikke hørt om andre butikker som tilbakebetaler momsen...
Rosebud Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 beautybay.com Med mindre det er noe de har begynt med helt nylig, betaler ikke beautybay tilbake moms og tollbehandlingsgebyr. Men de er greie til kjøp under 200 kr-grensen da
Rosa Mirabella Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2011 Takk for svar! liker egentlig strawberrynet veldig godt:jepp: Skal inn å se på feelunique nå. Tilbakebetaler de moms?
Focklop Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 Beautybay.com har også gratis frakt fra £50, tror jeg Handlet mitt mineralpudder der og er kjempefornøyd, jeg kommer til å handle der igjen.
Rosebud Skrevet 10. juli 2011 #8 Skrevet 10. juli 2011 Takk for svar! liker egentlig strawberrynet veldig godt:jepp: Skal inn å se på feelunique nå. Tilbakebetaler de moms? Ja. Akkurat samme fremgangsmåte som hos Strawberrynet
Rosa Mirabella Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2011 Ja. Akkurat samme fremgangsmåte som hos Strawberrynet Så bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå