AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Jeg har farget hår blondt for to måneder siden og nå har jeg fælt med gulskjær i håret. Hvilken shampoo kan ta kverken på den lekre gulfargen?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Denne her har fått masse skryt tidligere på forumet av både frisører og andre. http://www.feelunique.com/p/Redken-for-Men-Silver-Charge-Shampoo-300ml
Gjest Thessie! Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Depend skal ha en shampoo som skala hjelpe mot dette, men har aldri prøvd den selv.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Denne her har fått masse skryt tidligere på forumet av både frisører og andre. http://www.feelunique.com/p/Redken-for-Men-Silver-Charge-Shampoo-300ml ts her. Det er jo shampo for menn?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Ja, det står "men" og "grey hair". Men er ikke dermed sagt den ikke funker for andre.
Gjest Thessie! Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 Loreal Silver skal visst og være god, den er enda mer lilla enn depend sin.
Gjest Fable Skrevet 9. juli 2011 #7 Skrevet 9. juli 2011 ts her. Det er jo shampo for menn? At det er for menn har ingenting med saken å gjøre, er som regel bare lukta som er annerledes. Jeg bruker en shampoo som er beregnet for kvinner som begynner å få hvitt hår. For å fjerne gulskjæret i ny-begynt grående hår. Funker som bare fanden.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #8 Skrevet 9. juli 2011 Ja, det står "men" og "grey hair". Men er ikke dermed sagt den ikke funker for andre. At det står men på den bryr jeg meg ikke om. Tenkte på lukten. Lukter det sånn manne shampo?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #9 Skrevet 9. juli 2011 At det står men på den bryr jeg meg ikke om. Tenkte på lukten. Lukter det sånn manne shampo? Neida, den lukter ganske nøytralt. Ikke mannemann eller damete.
pandabear Skrevet 9. juli 2011 #10 Skrevet 9. juli 2011 Når jeg var blond brukte jeg loreal sin, og den var super 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå