applecider Skrevet 19. oktober 2011 #41 Skrevet 19. oktober 2011 ... Veldig flott at dere er så stormende forelsket, men "reiv opp skjorta hvor han hadde tatovert inn navnet mitt på brystkassa" høres ut som en parodi på romantisk komedie... Og poenget er? Det var det han gjorde. Det er jo en stor kjærlighetserklæring i at han tok den tatoveringa. Dessuten liker jeg romnatiske komedier, så lenge det ikke er altfor overdrevet.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #42 Skrevet 19. oktober 2011 Mannen min fridde via Skype! Hehe. Vi bodde i hvert vårt land på den tida. Jeg skulle ut og spise middag med noen venninner, mens han skulle ut på byen med broren sin. På vei til byen snudde han og dro hjem for å ringe meg i stedet, da kunne han tydeligvis ikke vente lenger. Han ringte mobilen min via skype, mens jeg satt og ventet på at venninnene mine skulle dukke opp. "Du, jeg har tenkt på en ting", sa han "at kanskje vi skal gifte oss i Roma neste sommer". "Ikke i Roma og ikke neste sommmer, men vi kan godt gifte oss." svarte jeg. Da venninnene mine kom satt jeg bare og måpte med tårer i øynene. De ble etterhvert bekymra og lurte fælt på hva det var. "Jeg tror jeg er forlova," sa jeg. Og så måtte jeg ringe tilbake til Mannen for å spørre om vi faktisk var forlova. Det var vi. Vi giftet oss høsten etter, i Norge. 1
Kite Skrevet 22. oktober 2011 #43 Skrevet 22. oktober 2011 Vi var i England på kanalbåtferie i sommer. Hadde verdens fineste vær hele tiden med hetebølge, og koste oss enormt! 4. august hadde jeg og kjæresten vært sammen i 4 år, og jeg gikk på en måte og ventet på en liten overraskelse eller en liten gave eller noe gjennom hele dagen, uten å lykkes. Om kvelden skulle vi ut på pub og spise middag slik vi gjorde hver kveld. Vi var med familien min, altså vi var en gjeng på hele ti stk som reiste sammen og bodde sammen i båten. Puben vi skulle til var etpar kilometer borte fra kanalen der båten vår lå, så vi bestemte oss for å gå siden det var så nydelig vær. (En hel familie med en gutt på fem år og en barnevogn med baby oppi, sikkert litt av et syn!) Jeg og kjæresten min bestemte oss for å gå litt før de andre. Vi fant puben vi skulle til, reserverte bord for ti personer, og satt oss ned i en benk for å prate og vente på resten av gjengen. Mens vi satt der begynte han plutselig å snakke om alle minnene vi har hatt sammen helt fra vi ble kjærester i 2005 som 12åringer. og frem til denne dagen. Jeg tenkte egentlig ikke noe spesielt over det, siden det er ganske vanlig at vi mimrer litt om sånne ting på slike jubileumsdager.. Plutselig begynte han å si veldig fine ting til meg. Han begynte å fikle med noe han hadde i hånda, og jeg skvatt da han satte seg ned på kne forann meg, og tok opp en liten søt eske med verdens nydligste ring i som jeg hadde sett på bare noen dagen i forveien! (Vi var i en liten landsby med verdens fineste ring-butikk. Desverre kom taxien vår akkuratt mens jeg prøvde ringen, så jeg trodde ikke han fikk tid til å kjøpe den. Der tok jeg feil.) Han fortsatte å si nydlige ting til meg, før han spurte om jeg ville gifte meg med han. Først sa jeg noe om at han ikke kunne sitte på kne forann så mange folk, så skyntet jeg meg å si JA!! Det beste med denne kvelden var at familien min ble så glade når de fikk høre nyheten senere på kvelden når vi hadde komt tilbake i kanalbåten og alle hadde lagt seg! De spratt opp og samlet seg rundt oss med jubel og trøtte tryner. Minner som har festet seg i hjertet mitt for alltid Vi gifter oss den dagen vi har vært sammen i 5 år: 4. august 2012! 1
Audry76 Skrevet 22. oktober 2011 #44 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg ble fridd til igår:-) det hadde ligget i kortene i lang tid, men en fantastisk kveld. Kjæretsen min hadde sagt at jeg ikke skulle legge noen planer igår, startet med restaurantbesøk. Så på hotell - opp på rommet hvor det var tent lys og 12 langstilkede roser lå på sengen. Han går på kne, og gir meg en papirring han har klippet ut. (Han er verdens treigetse og utsetter alt). Får ringen idag - og da er det ned på kne igjen - med god hjelp fra bikkja som også går på kne 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå