TrineMarie Skrevet 2. september 2011 #21 Skrevet 2. september 2011 Vi dro til en av våre favoritt restauranter til Valentines Day. Vi pleide aldri å gjøre noe stort ut av det, bare spise en middag sammen og dra hjem og se en film. Men i dag ville han gå en tur etter middagen. Vi gikk gjennom en utrolig fin park og snakket sammen i nesten en time, så stoppet han og fortalte meg hvor utrolig glad i meg han var før han gikk ned på et kne og fridde
Mubba Skrevet 2. september 2011 #22 Skrevet 2. september 2011 Her var det mye rørende. Min kjære fridde etter at vi hadde sittet i sola og spist jordbær i flere timer og bare nytt hverandres selskap. Det var den perfekte dagen og vi var på vei til Fiskebrygga i Kristiansand for å ta et bedre måltid da han plutselig stoppet opp, sa masse jeg ikke husker og gikk ned på kne. Helt uventet og helt perfekt.
Gjest Doh Skrevet 2. september 2011 #23 Skrevet 2. september 2011 Vi hadde snakket masse om å gifte oss, og jeg trodde han kom til å fri på ferie i USA i sommer. Men han overrasket seg på bursdagen sin. Vi satt og grilla pølser på engangsgrill ved Sognsvann da han sa at han hadde kjøpt en bursdagsgave til seg selv, men jeg måtte hjelpe han med den(jeg er fattig student og hadde ikke kjøpt noe). Så tar han opp en hjerteformet eske med en ring oppi og spurte om jeg ville gifte meg med han. Vi satt jo allerede på bakken så ikke noe ned på et kne eller noen ting, heldigvis vil jeg si for siden det var fint vær var det masse folk i nærheten. Jeg begynte forresten å grine, det hadde jeg ikke trodd på forhånd 1
Ninnin86 Skrevet 2. september 2011 #24 Skrevet 2. september 2011 Min samboer og jeg har vært sammen i 4,5 år nå. Vi jobber begge i Forsvaret, og i februar ble det bestemt at han skulle reise til Afghanistan...igjen... Vi har tidligere snakket om å gifte oss, men jeg visste at han ikke var klar. Og da det ble bestemt at han skulle deployere, slo jeg egentlig giftingen litt fra meg for en stund. Jeg vet jo at oppsetningsperiodene før utreise krever mye tankevirksomhet og konsentrasjon, så bryllup måtte jo være det siste han tenkte på! Jeg var egentlig mer bekymret for meg selv, og for hva jeg skulle bedrive de neste 6 mnd med alene hjemme.. Jeg ytret mine bekymringer til min kjære ca 14 dager før han skulle reise. Vi satt i sofaen og snakket, og samtalen forløp omtrent sånn: "Åhhh, det blir såååå kjedelig når du reiser.. Hva i all verden skal jeg finne på?? Jeg kan jo begynne å lage album til alle bildene våre..." "Ja, eller så kan du jo f.eks. begynne å planlegge bryllup " "???? HÆ? BRYLLUP?" "Ja, for jeg tenkte at vi kunne gifte oss når jeg kommer tilbake!!" Det var ULTRASØTT!! Jeg kastet meg om halsen hans og tårene trillet! Deretter bestemte jeg meg for å feire med et glass vin! De neste minuttene husker jeg ikke, men da jeg kom til hektene igjen, stod jeg med et coctailglass i hånden og letet etter rødvin i kjøleskapet Heheh.. Bryllupet står 18.feb 2012 - på vår 5års dag 5
alfredas Skrevet 2. september 2011 #25 Skrevet 2. september 2011 Blir ikke fridd til, vi har datet i 1,5 år, og er godt voksne. Mannen tar ingen initiativ til å bringe forholdet videre, og jeg får det ikke til.
Gjest Anon Skrevet 2. september 2011 #26 Skrevet 2. september 2011 Gikk på vandrende på gata en dag etter en hard dag. Litt i mine egne tanker og fortvilelser, men idet jeg møter blikket til en familie som kommer mot meg hører jeg "Pappa, pappa! Hun var pen!". Også løper minste gutten på 6-7 år mot meg og spør om jeg ikke kunne gifte meg med han når han ble stor, mens foreldrene stod bak og fniste. Svarte selvfølgelig ja! For en sjarmør altså 8
Ninnin86 Skrevet 2. september 2011 #27 Skrevet 2. september 2011 Blir ikke fridd til, vi har datet i 1,5 år, og er godt voksne. Mannen tar ingen initiativ til å bringe forholdet videre, og jeg får det ikke til. Du får fri den 29. feb 2012! Gammel tradisjon sier at dette er den eneste dagen jentene får lov til å fri på! Til sitt eget beste BØR mannen si ja, hvis ikke skylder han deg 29 par med hjemmestrikkede vanter!! Og JA, han må strikke de selv Si det til ham, så frir han på flekken!!
bobbi Skrevet 24. september 2011 #28 Skrevet 24. september 2011 Min samboer og jeg har vært sammen i 4,5 år nå. Vi jobber begge i Forsvaret, og i februar ble det bestemt at han skulle reise til Afghanistan...igjen... Vi har tidligere snakket om å gifte oss, men jeg visste at han ikke var klar. Og da det ble bestemt at han skulle deployere, slo jeg egentlig giftingen litt fra meg for en stund. Jeg vet jo at oppsetningsperiodene før utreise krever mye tankevirksomhet og konsentrasjon, så bryllup måtte jo være det siste han tenkte på! Jeg var egentlig mer bekymret for meg selv, og for hva jeg skulle bedrive de neste 6 mnd med alene hjemme.. Jeg ytret mine bekymringer til min kjære ca 14 dager før han skulle reise. Vi satt i sofaen og snakket, og samtalen forløp omtrent sånn: "Åhhh, det blir såååå kjedelig når du reiser.. Hva i all verden skal jeg finne på?? Jeg kan jo begynne å lage album til alle bildene våre..." "Ja, eller så kan du jo f.eks. begynne å planlegge bryllup " "???? HÆ? BRYLLUP?" "Ja, for jeg tenkte at vi kunne gifte oss når jeg kommer tilbake!!" Det var ULTRASØTT!! Jeg kastet meg om halsen hans og tårene trillet! Deretter bestemte jeg meg for å feire med et glass vin! De neste minuttene husker jeg ikke, men da jeg kom til hektene igjen, stod jeg med et coctailglass i hånden og letet etter rødvin i kjøleskapet Heheh.. Bryllupet står 18.feb 2012 - på vår 5års dag Det var søtt da
Ninnin86 Skrevet 24. september 2011 #29 Skrevet 24. september 2011 Ja, ikke sant! verken godt planlagt eller spesielt romantisk, men veldig veldig søtt og veldig veldig oss!! 1
Serenity88 Skrevet 24. september 2011 #30 Skrevet 24. september 2011 Jeg ble fridd til med en løkring En vanlig hverdag, men med fint vær så vi bestemte oss for lage mat på grillen og spise ute (sommeren er ikke! over). Friterte grønnsaker stod jeg for mens han dekte på og tente lys. Koste oss med maten og et glass vin før han tok opp en løkring og spurte om jeg ville gifte meg med ham. Han har vært veldig bastant på å aldri gifte seg for det er såååå teit, og jeg trodde selvfølgelig det bare var et teit påfunn og svarte ja på kødd før jeg lo og spiste videre, mens han litt forsiktig måtte si igjen at han ville vi skulle gifte oss i New York neste høst Så da ble det litt tårer og kyssing og en veldig glad Serenity 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #31 Skrevet 26. september 2011 Knut Arild Hareide fridde med en dropseske. Hva synes dere om det? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10039205
elvital Skrevet 1. oktober 2011 #32 Skrevet 1. oktober 2011 Vil følge med her jeg, det var koselig lesing
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #33 Skrevet 1. oktober 2011 Knut Arild Hareide fridde med en dropseske. Hva synes dere om det? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10039205 Synes den var søt, jeg. Passe jordnær og lite hollywood-romantisk.
Gjest tina69 Skrevet 1. oktober 2011 #34 Skrevet 1. oktober 2011 Mannen min sier du eg vil ikke at vi skal skrive samboer kontrakt,vi SKAL gifte oss....
Amens Skrevet 5. oktober 2011 #35 Skrevet 5. oktober 2011 Herregud så mange fine historier! Min samboer kunne fridd på en ekstremt romatisk måte. Men det gjorde han ikke. Vi var på ferie i Barcelona og jeg hadde nettopp våknet. De som kjenner meg vet at jeg ikke er helt menneskelig før etter en kopp kaffe. Likevel valgte han å se på meg og si: "Vil du gifte deg med meg?" Jeg fikk det så vidt med meg og svarte "Ja". Jeg trodde oppriktig han spøkte og tenkte jeg skulle hevne meg ved å begynne å plalegge bryllupet... Men han mente det^_^ Han hadde vist tenkt å gjøre det romatisk, men så bare glapp det ut. Det var vel strengt tatt ikke noe overraskende siden vi for tiden er på hus-jakt og jeg har sagt at jeg skal være gift før vi får unger.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #36 Skrevet 5. oktober 2011 En som hadde likt meg i mange mange år, og når vi endelig ble sammen, så en dag så fridde han før vi skulle legge oss, men IKKE med ring men det var nøkkler, han hadde kjøpt hus vi skulle flytte inn til, jeg ble så rørt og sa ja. men det blr slutt før vi giftet oss... men men husker det enda
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #37 Skrevet 5. oktober 2011 En som hadde likt meg i mange mange år, og når vi endelig ble sammen, så en dag så fridde han før vi skulle legge oss, men IKKE med ring men det var nøkkler, han hadde kjøpt hus vi skulle flytte inn til, jeg ble så rørt og sa ja. men det blr slutt før vi giftet oss... men men husker det enda Hvorfor ble det slutt? Var det en følelse du/han hadde allerede, eller kom det ut av det blå...
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #38 Skrevet 5. oktober 2011 min x fikk vite at jeg skulle gifte meg så kom han med "sine historie" som gjorde at min daværende forlover trodde du på... han innså at han tok feil valg og kom tilbake men ja var jeg fast bestemt på nei
applecider Skrevet 19. oktober 2011 #39 Skrevet 19. oktober 2011 Vår historie er en "kjærlighet ved første blikk", vi måtte gjennom mye motgang fra første dag, i tillegg er jeg syk med ME. Jeg var syk før vi møttes og han har aldri sett meg helt frisk. Det skjedde mye de første månedene i forholdet, familiære dødsfall på begges sider, rettsaker, fengsling osv. Det var mye vi måtte komme oss gjennom. Men, vi var kjærester fra første dag, samboere fra 2.uke, og når han fridde etter 8 måneder, kom han hjem med en stor bukett røde roser (med et kort "Vil du gifte deg med meg?", gikk ned på kne, reiv opp skjorta hvor han hadde tatovert inn navnet mitt på brystkassa(!), fortalte hvor høyt han elsker meg og spurte om jeg ville gifte meg med ham Sa Ja jeg Nå har vi kjøpt ringer, hvor det står "Din sjelevenn NN" og datoen vi møttes. For den var spesiell
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #40 Skrevet 19. oktober 2011 Vår historie er en "kjærlighet ved første blikk", vi måtte gjennom mye motgang fra første dag, i tillegg er jeg syk med ME. Jeg var syk før vi møttes og han har aldri sett meg helt frisk. Det skjedde mye de første månedene i forholdet, familiære dødsfall på begges sider, rettsaker, fengsling osv. Det var mye vi måtte komme oss gjennom. Men, vi var kjærester fra første dag, samboere fra 2.uke, og når han fridde etter 8 måneder, kom han hjem med en stor bukett røde roser (med et kort "Vil du gifte deg med meg?", gikk ned på kne, reiv opp skjorta hvor han hadde tatovert inn navnet mitt på brystkassa(!), fortalte hvor høyt han elsker meg og spurte om jeg ville gifte meg med ham Sa Ja jeg Nå har vi kjøpt ringer, hvor det står "Din sjelevenn NN" og datoen vi møttes. For den var spesiell ... Veldig flott at dere er så stormende forelsket, men "reiv opp skjorta hvor han hadde tatovert inn navnet mitt på brystkassa" høres ut som en parodi på romantisk komedie... 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå