Gå til innhold

Hvilken stil appellerer mest til deg på det motsatte kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lite å gjøre akkurat nå, og tenkte det kanskje hadde vært morsomt å høre hva dere KG'ere, både kvinner og menn, liker når det kommer til stil? Om dere har en personlig preferanse i det hele tatt, eller om frisyre og klær ikke har noe å si så lenge utseende faller i smak generelt?

Her er det snakk om første inntrykket av en person, ikke noe mer eller mindre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan jo for eksempel begynne selv, og si at jeg synes skate/bmx stilen er den som faller mest i smak hos meg. Den voksne varianten av den, vel å merke. Ikke småkidsa med neonfarget DC genser og caps i annen farge, men de eldre bmx/skaterne som går i lang shorts i brunt eller grått, og en eller annen t skjorte med logo og caps, guttesjarm og litt halvlangt hår :hjerter_rundt:

Endret av icecream
Skrevet

Jeg foretrekker en litt rocka stil på gutter, typ jeans, mørke t-skjorter og tatoveringer. Men det meste går an. Jeg sliter med sossegutter i hvit bukse og rosa t-skjorte eller genser med v-hals, det må jeg innrømme! Og voksne menn som sægger så hele bokseren viser... Usj.

Skrevet

Jeg faller alltid langflat etter menn med langt sort hår, tatoveringer og piercinger, ikledd jeans og band t-skjorter.

Skrevet

Jeg foretrekker en litt rocka stil på gutter, typ jeans, mørke t-skjorter og tatoveringer. Men det meste går an. Jeg sliter med sossegutter i hvit bukse og rosa t-skjorte eller genser med v-hals, det må jeg innrømme! Og voksne menn som sægger så hele bokseren viser... Usj.

haha, voksne menn som sægger har som regel harry stemplet over hele seg :fnise:

Skrevet

Jeg foretrekker en litt elegant klesstil, for å være helt ærlig. Lite som slår en flott, velkledd mann. Noe ala dette, kanskje? Jeans og en pen skjorte under en tøff skinnjakke funker også. Men for all del, jeans og en rocka t-skjorte kan være sexy det også, på rette mannen. ;)

Litt mer gammeldags, men likevel stilig? (Ok, den siste der var bare fordi Jon Hamm var så forbanna kjekk på bildet!)

• Liker 1
Skrevet

Elegant stil er ganske attraktivt det også, jeg er enig der :) menn kan være ganske hot i dress :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Det kommer helt på gutten/mannen, synes jeg. Ikke alle kler alt, på en måte. Generelt liker jeg ofte velkledde menn - ikke nødvendigvis dress, men korrekt og pent antrukket, emogutter som har hele stilen, rocka gutter/menn - også de mer ekstreme, samt den alltid deilige enkle jeans med hvit/sort t-skjorte, converse/sneakers, kanskje et sort belte/kule solbriller og et lærarmbånd.

Skrevet

2 av eksene mine har litt av den emo stilen, bare litt mer voksen variant enn sånn som emo-kidsa med rød lugg og eyeliner :gjeiper:

Skrevet

Liker at dama har en classy, men sexy stil ;)

Skrevet

2 av eksene mine har litt av den emo stilen, bare litt mer voksen variant enn sånn som emo-kidsa med rød lugg og eyeliner :gjeiper:

Ah, voksne emogutter (eller menn, da..) uten den rød lugg og eyeliner-looken er hett! :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Har lest om denne emo-stilen men aner ikke hva det er. :sjenert:

Er kanskje for gammel eller følger for lite med. Noen som har en link?

Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Jeg er veldig opptatt av mote på jenter, men jeg legger så og si ikke merke til hva gutter kler seg i. Det eneste er sossestilen, sånn som Thorn sier, hvite buker og rosa t-skjorter det takler jeg ikke... Forresten, jeg liker heller ikke emo-stilen, synes det blir alt for dystert og mørkt dersom man tar det hele veien.

Endret av Thessie!
Skrevet

Har lest om denne emo-stilen men aner ikke hva det er. :sjenert:

Er kanskje for gammel eller følger for lite med. Noen som har en link?

Her er et eksempel

et eksempel til

et til

Dette er jo riktig nok den voksne varianten av den :)

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke holde fingrene av fatet når gutter har på seg dongeribukse (fin, ikke seggebukse eller hillbilliebukse), enkel t-skjorte og rutete skjorte utenpå. Gjerne med converse. Da smelter jeg :)

Skrevet

Skal me sjå *tusle inni klesskapet til sambo*.

Mørke jeans (hater hvite eller lyse jeans på menn) med et fint skinnbelte til i (helst) svart, med en fin lys skjorte (hvit eller lyseblå), pique eller en t-skjorte med v-hals til er fint. Er også veldig glad i cardigan og skinnjakker på gutter. Liker også disse såkalte "bestefargensrene" på menn :sikle:

Skoene må være "enkle". Enten pensko eller enkle joggesko. Boots er også utrolig fint på menn (ikke sånne boots som emoer bruker, men pene boots).

Ikke for mye hår, det bør være kort, mørkt og se stelt ut.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer helt på gutten/mannen, synes jeg. Ikke alle kler alt, på en måte. Generelt liker jeg ofte velkledde menn - ikke nødvendigvis dress, men korrekt og pent antrukket, emogutter som har hele stilen, rocka gutter/menn - også de mer ekstreme, samt den alltid deilige enkle jeans med hvit/sort t-skjorte, converse/sneakers, kanskje et sort belte/kule solbriller og et lærarmbånd.

Enig! Velkledde mannfolk er bra! Jeg foretrekker en ordentlig, men likevel avslappa stil. Dongeribukse, ei t-skjorte med et kult trykk, strikkagenser. Et fint, enkelt belte og et lærarmbånd er kult. Kjæresten min er høy og slank, og jeg liker ham veldig godt i litt ettersittende t-skjorter. Altså ikke så stramme at armene tyter ut av skjorta, men ikke så stor at han ser bredere ut enn han er heller. Og v-hals! <3

Ellers er jeg ikke spesielt begeistra for verken sossegutter, skategutter eller rockegutter. Noen gutter er kule med emostil, men jeg foretrekker virkelig den enkle, rene stilen :)

Skrevet

Liker helt klart menn som ser ut som MENN og ikke femidotter /metroseksuelle /sossegutter som oser av feminitet eller selvopptatthet.

-Altså, han skal ikke være opptatt av merkeklær, stylingprodukter, sminke, vesker, ROSA, merkesolbriller og smykker. (Gjelder vel tatoveringer og. Men jeg setter det i parantes fordi det kan være sexy, - men menn tar som regel ikke små søte diskret tattoveringer, men store og gjerne flere. Og når det kommer til hvem jeg ville valgt som far til mine barn, så er det ikke en med "tatoveringsmentalitet" og alldeles ikke piercingmentalitet. Smykker og kroppsmaling er for jenter.)

-Og han skal ha KORT hår, og ikke et rufsete reir som er stæsjet hit og dit. Noen greier det jo framover forbi ørene sånn at det ser ut som fyren har fått motvind i bakhodet. Moderne og ungguttefemi: Ja. Manding: NEI

Han skal ikke ha sånn sveis. For sånn har mamma og mange damer i 40-50-60-årene. http://www.hairstylesdesign.com/gallery/short_men_hairstyles_3490.php

Og hva er dette her for no? Det ene er sveisen, det andre er blonde striper. Sånt er for jenter. http://www.google.no/imgres?imgurl=http://img.skysports.com/08/12/218x298/mortengamstpedersen_1612709.jpg&imgrefurl=http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4965126,00.html&usg=__J82eroMI1_n4ssLXsdWDPpAD85I=&h=298&w=218&sz=18&hl=no&start=36&sig2=9FwiMz05-DUvEUOMHL4Ztg&zoom=1&tbnid=KVKk0a1_E58yYM:&tbnh=156&tbnw=114&ei=RCwaTt6vKtHCswbznIDJDw&prev=/search%3Fq%3Dmorten%2Bgamst%26hl%3Dno%26sa%3DX%26biw%3D1366%26bih%3D673%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&page=3&ndsp=17&ved=1t:429,r:0,s:36&tx=19&ty=92&biw=1366&bih=673

Vanlig korthåret går bra: http://www.bing.com/images/search?q=men+short+hair&view=detail&id=1173120AC3598072BB1DA85B0D97B26D3BDE155E&first=0&FORM=IDFRIR

Om luggen er pittelitt lang kan man bare gre den opp sånn: http://www.bing.com/images/search?q=men+short+hair&view=detail&id=09C5EA5BDE75DCFD5CD49DA7E8E82E7BBC3EDA17&first=451&FORM=IDFRIR Så lenge det ikke blir Morten Gamst eller David Beckham så går det bra. :)

Ungguttene nå for tiden ser ikke ut som menn, men femidotter.

Menn kler best arbeidskjeldress og skitne store never, uniform, pendress eller dongeri & t-skjorte eller vanlig avslappet stil til hverdag og fest. En mann som gjør for mye ut av utseendet er femi i mine øyne.

Skrevet

Jenter skal ha langt hår og være feminine. :)

Men mange kler sitt korte hår. Mange kan kle så mye rart om de bare kler det. Sier bare hva jeg foretrekker. Liker at der er en feminin og maskulin forskjell på hunn og hann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...