Eivissa Skrevet 18. november 2003 #1 Skrevet 18. november 2003 faren sin som bor i 1 etasje, som har funnet seg ei dame som er 20 år yngre og som IKKE har lydløs sex til alle døgnets tider? Jeg synes ikke det er så veldig hyggelig å høre faren min ha sex jeg. Og i hvert fall ikke måtte møte en naken mann i gangen når han skal på do etter akten heller. (Vi har felles inngang og han har toalettet i gangen) Hva skal jeg gjøre?
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #2 Skrevet 18. november 2003 flytte? ser ingen grunn til å fortsette å bo i samme hus som noen av sine foreldre i voksen alder..
Eivissa Skrevet 18. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2003 Vi bor ikke i samme hus på den måten. Jeg er gift og har et barn og vi leier 2 etasje. Det er en egen leilighet.
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 18. november 2003 #4 Skrevet 18. november 2003 Hvis du kan så flytt ut. Hvis det er hans hus kan du nesten ikke sette krav til hvordan han skal oppføre seg i sitt eget hjem.
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #5 Skrevet 18. november 2003 Vi bor ikke i samme hus på den måten. Jeg er gift og har et barn og vi leier 2 etasje. Det er en egen leilighet. om det er ulike leiligheter eller ei har vel svært lite med saken å gjøre.. flytte gjør dere vel like godt likevel... ? løsningen er åpenbar.. og det finnes sikkert ca 50 andre grunner til at det er en god ide for dere å flytte... som sagt, så er det ikke noen godt ide å bo så tett oppå foreldre i voksen alder (har sett min far gjøre det.. ikke noen god ide)
Eivissa Skrevet 18. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2003 Gjest: Min far har bodd i samme hus som sin mor i alle år. Jeg kan ikke si at han har tatt skade av det akkurat. Og hvorfor burde man ikke bo i samme hus som sine foreldre? (Så lenge man bor i egen adskilt leilighet) Det er ikke bare bare å flytte heller. Det er ikke lett å finne en stor og fin leilighet for en billig penge her vi bor. Vi får leie leiligheten billig og den er stor.
Gjest Zalomine Skrevet 18. november 2003 #7 Skrevet 18. november 2003 Om du fortsatt vil bo der, så må du innfinne deg med situasjonen. Kjøp ørepropper, og gi ham morgenkåpe i julegave? Eller ta en prat med ham...
waco Skrevet 18. november 2003 #8 Skrevet 18. november 2003 Gjest: Min far har bodd i samme hus som sin mor i alle år. Jeg kan ikke si at han har tatt skade av det akkurat. Han har selvsagt ikke tatt "skade" av det, han har sikkert hørt sin mor ha sex og dermed naturligvis trodd at det skal være sånn.... Dersom det er veldig forstyrrende at andre har sex, så foreslår jeg at du ber ham spille litt musikk mens dem holder på, i stedet for å legge klageinnlegg på kg som ikke løser noen verdens ting... Waco
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2003 #9 Skrevet 19. november 2003 En litt kinkig situasjon, ja...Hadde det vært meg og min situasjon, så hadde jeg vurdert å flytte. Jeg mener ikke at det er noe problem å bo i samme hus som foreldrene, men når det oppstår problemer som disse, da er det kanskje lurt tenke gjennom hva man kan leve med og ikke... K
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #10 Skrevet 19. november 2003 Æsj, dette hørtes ikke noe særlig ut. Så lenge dere er leieboere i huset er det rett og rimelig at dere kan forvente det samme som andre leieboere. Hadde han vandret rundt naken dersom det var andre som hadde bodd i 2 et? Spør ham om det.
Gjest GreenSky Skrevet 19. november 2003 #11 Skrevet 19. november 2003 faren sin som bor i 1 etasje' date=' som har funnet seg ei dame som er 20 år yngre og som [u']IKKE har lydløs sex til alle døgnets tider? Jeg synes ikke det er så veldig hyggelig å høre faren min ha sex jeg. Og i hvert fall ikke måtte møte en naken mann i gangen når han skal på do etter akten heller. (Vi har felles inngang og han har toalettet i gangen) Hva skal jeg gjøre? Men kjære vene... Han er jo faren din! Kan du ikke bare si fra til han da? på en pen måte, selvfølgelig. Han skjønner sikkert....
aline Skrevet 19. november 2003 #12 Skrevet 19. november 2003 Om du fortsatt vil bo der, så må du innfinne deg med situasjonen. Kjøp ørepropper, og gi ham morgenkåpe i julegave? Eller ta en prat med ham... Veldig bra svart!! prat og morgenkåpe bør gjøre susen. Og litt musikk fra hans og/eller din side mens sex pågår, skader vel ingen. Lykke til. (forstår godt at det er praktisk å leie hos familie, men det må da være viktig å snakke om ting som kræsjer litt om det skal funke.)
Eivissa Skrevet 19. november 2003 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2003 Han har morgenkåpe, men bruker den ikke. Og de spiller musikk, men overdøver den.
Gjest Pjusk Skrevet 19. november 2003 #14 Skrevet 19. november 2003 Huff - må innrømme jeg syntes det hadde vært en ekkel situasjon!!!!
Gjest pooh Skrevet 19. november 2003 #15 Skrevet 19. november 2003 det er jo som regel mere lytt ovenfra og ned.kansje dem har hørt dere å tenker ikke over det?ta en prat med han,nesten alle problemer kan løses hvis man prater sammen.fortell han hva du føler.
Tusenfryd Skrevet 19. november 2003 #16 Skrevet 19. november 2003 Hvis jeg var pappa hadde jeg blitt ganske flau hvis det viste seg at dattera mi hørte alt jeg foretok meg...
Ursula Skrevet 19. november 2003 #17 Skrevet 19. november 2003 Ta det opp med han og hør hva han sier.
ivanka Skrevet 19. november 2003 #18 Skrevet 19. november 2003 Og hvorfor burde man ikke bo i samme hus som sine foreldre? (Så lenge man bor i egen adskilt leilighet) fordi da slipper man å høre dem ha sex vel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå