AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Del Skrevet 9. juli 2011 Ble avvist, fordi jeg rett og slett valgte å gjøre noe annet. Han virket rett og slett sur fordi jeg sa at jeg ikke kunne komme. Hadde bare møtt hverandre en gang før. Sa han var veldig interessert og at han var redd for å bli såret, derfor han ikke ville treffes mer.. Skal det så lite til? Ok, jeg var kanskje litt kort i meldingene og han var veldig koselig og sa mye fint.. Her sitter jeg og føler meg rett og slett forvirret og skjønner egentlig ikke hvor det gikk galt. Ikke god følelse å bli totalt avvist, skjønner hvordan gutta har det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nessy Skrevet 9. juli 2011 #2 Del Skrevet 9. juli 2011 Kan hende han trodde du ikke var interessert hvis du var veldig kortfattet i meldingene dine. Dermed følte han ikke at han ville fortsette med deg siden han ikke ville investere i deg emosjonelt og bli såret igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alfredas Skrevet 9. juli 2011 #3 Del Skrevet 9. juli 2011 Ble avvist, fordi jeg rett og slett valgte å gjøre noe annet. Han virket rett og slett sur fordi jeg sa at jeg ikke kunne komme. Hadde bare møtt hverandre en gang før. Sa han var veldig interessert og at han var redd for å bli såret, derfor han ikke ville treffes mer.. Skal det så lite til? Ok, jeg var kanskje litt kort i meldingene og han var veldig koselig og sa mye fint.. Her sitter jeg og føler meg rett og slett forvirret og skjønner egentlig ikke hvor det gikk galt. Ikke god følelse å bli totalt avvist, skjønner hvordan gutta har det nå.. Jeg tror menn backer raskt unna om de føler at kvinnen ikke er interessert nok. I akkurat ham. Behandles de casual, avviser de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #4 Del Skrevet 11. juli 2011 Kan hende han trodde du ikke var interessert hvis du var veldig kortfattet i meldingene dine. Dermed følte han ikke at han ville fortsette med deg siden han ikke ville investere i deg emosjonelt og bli såret igjen. Du har nok rett. Vi skrev noen mld fram og tilbake der jeg utdypte hva jeg følte og at jeg var interessert, men virket som om han hadde bestemt seg. Det er vel ikke noe håp, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. juli 2011 #5 Del Skrevet 11. juli 2011 Du har nok rett. Vi skrev noen mld fram og tilbake der jeg utdypte hva jeg følte og at jeg var interessert, men virket som om han hadde bestemt seg. Det er vel ikke noe håp, eller hva? Hadde du vært interessert (nok), så hadde du ikke valgt å gjøre noe annet. Sånn tenker han. Naturlig nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mushimushi Skrevet 12. juli 2011 #6 Del Skrevet 12. juli 2011 Gutter er rare iblandt. Om man alltid stiller opp så er man klengete og masete. Spiller man kostbar er man prippen og da hører man gjerne ikke noe mer. Da går dem heller til noen som viser interesse. Håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. juli 2011 #7 Del Skrevet 12. juli 2011 Gutter er rare iblandt. Om man alltid stiller opp så er man klengete og masete. Spiller man kostbar er man prippen og da hører man gjerne ikke noe mer. Da går dem heller til noen som viser interesse. Håpløst. Har du hørt om å vise en genuin interesse? Det er altså ikke det samme som å spille "hard to get" eller være "over the top" (desperat) interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mushimushi Skrevet 12. juli 2011 #8 Del Skrevet 12. juli 2011 Jo, men mange ganger hjelper det ikke å være ekte og si det som det er og slikt. Da mister dem jo interessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. juli 2011 #9 Del Skrevet 12. juli 2011 Du har nok rett. Vi skrev noen mld fram og tilbake der jeg utdypte hva jeg følte og at jeg var interessert, men virket som om han hadde bestemt seg. Det er vel ikke noe håp, eller hva? Han har nok bestemt seg. Opplevd det flere ganger. Viser man ikke at man er interessert, så mister mange interessen og avslutter det hele. I fare for å bli såret selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. juli 2011 #10 Del Skrevet 12. juli 2011 Jo, men mange ganger hjelper det ikke å være ekte og si det som det er og slikt. Da mister dem jo interessen. Mulig, men har du noe bruk for en slik person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. juli 2011 #11 Del Skrevet 12. juli 2011 Han har nok bestemt seg. Opplevd det flere ganger. Viser man ikke at man er interessert, så mister mange interessen og avslutter det hele. I fare for å bli såret selv. Eller fordi at man ikke gidder å kaste bort tiden på noen man får inntrykket av at ikke er interessert (nok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå