Betsy's Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Kan en fråtse så mye en vil i grønsaker som tomat, agurk, paprika, sommerkål, hodekål, gulerot og kålerabi når en skal ned i vekt? Har en jobb der jeg ofte blir sittende å små spise, og har tydd alt for ofte til sjokolade, kjeks osv. Er veldig glad i disse grønnsakene og lurte på å lage meg en "snaksboks" jeg kunne ta med meg på jobb.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Hvorfor skulle det være usunt? Det er såklart kalorier i de, men i forhold til sukkersnacks knapt ingenting. 1
Lykkelitenen Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 det værste som kan skje er at du blir litt gassfult etter en stund, men med tanke på slankingen er det abosolutt ikke farlig
SmallTalk Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Mye bedre det enn å små spise sjokolade hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Bare sunt, det. Som noen sier kan man få litt luft i magen av mye slikt, og jeg merker at jeg fort kan få halsbrann av mye rotgrønnsaker - men sånt er jo forbigående og helt harmløst. Og ikke noe som alle merker, akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå