Lemon Skrevet 18. november 2003 #1 Skrevet 18. november 2003 Heisann! Jeg tenkte å bestille en fuktighetskrem på strawberrynet.com, men jeg har problemer med å velge meg ut noe, ettersom det er såpass stort utvalg. Har blandingshud, som fort blir tørr og er preget av fet T-sone. Er også en aktiv student, som av den grunn lever ett aktiv liv, som er preget av en hel del stress og til tider, lite søvn. Hva kan du anbefale?
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #2 Skrevet 18. november 2003 Jeg ville kjøpt Shiseido Purness. Matifying Moisturizer 199 kr Matifying Stick ,kontrollerer glans rundt nesen,haken,pannen.153 kr. Husk å bestille i 2 omg,jeg ble stopt i tollen i dag. Active Moist fra Dermalogica er også en veldig god krem for blandingshud.
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 Shiseidos pureness-serie er utmerket, men et like godt alternativ er kremen thermal s-mat av merket Vichy.Den selges på apoteket til kr.120, og har bl.a fått rosende omtale i elle.
m_h Skrevet 18. november 2003 #4 Skrevet 18. november 2003 Hva med fuktighetskrem og maske til normal hud?Har begrenset tilgang til produkter her jeg bur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå