AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Jeg er singel, men ikke på sjekkemarkedet. Er helt ærlig og åpen om det, så jeg flyter ikke rundt og lar folk lure eller flørter osv. Selvsagt, bare de nærmeste av meg vet veldig godt hvorfor! Men de jeg ikke kjenner like godt får den enkle- men ærlige- versjonen. Men det har dukket opp en ny type situasjon for meg, ser jeg. Som jeg ikke hadde sett komme.. Nemlig: Nå kommer det menn som liker det de ikke kan få, som elsker å jakte og som elsker utfordringen. Når jeg sier at jeg ikke er ute etter noe, ser jeg visst bare mer interessant ut. Hva gjør man med slike? Jeg orker ikke å bli sjekket opp. Jeg orker ikke den der "jeg er interessert i alt du sier og gjør, du er så mystisk" øyeblikkene. Men jeg gjør ikke NOE for at det dukker opp, så jeg skjønner ikke hvorfor det skjer igjen og igjen. Luksusproblem, Ja! Flotte fyrer på alle måter! Men jeg kan jo ikke avvise de, fordi de liker det:P Og jeg vil ikke lure dem!
AnneBonny Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Så lenge du ikke lurer noen, lurer du heller ingen. Så lenge du er ærlig, er du heller ikke uærlig med dem. Gi dem ansvaret til å skjønne resten selv, og gi deg selv muligheten til å slappe av uansett og ikke tenk så mye på det. Å sjekke opp en som er reservert eller ikke interessert er alltid en sjanse man tar, på eget ansvar. 4
Tropic Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Du må nå bare si "Jeg er absolutt ikke ute etter noe forhold!" Ville droppet og sagt "nå" bak, da de kanskje tolker det som at du plutselig kan bli klar. Ellers er det ikek mye du kan gjøre, så lenge du ikke flørter med de kaster de jo bare bort sin egen tid og energi på å jakte på deg.
Steinar40 Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Jeg er singel, men ikke på sjekkemarkedet. Er helt ærlig og åpen om det, så jeg flyter ikke rundt og lar folk lure eller flørter osv. Selvsagt, bare de nærmeste av meg vet veldig godt hvorfor! Men de jeg ikke kjenner like godt får den enkle- men ærlige- versjonen. Men det har dukket opp en ny type situasjon for meg, ser jeg. Som jeg ikke hadde sett komme.. Nemlig: Nå kommer det menn som liker det de ikke kan få, som elsker å jakte og som elsker utfordringen. Når jeg sier at jeg ikke er ute etter noe, ser jeg visst bare mer interessant ut. Hva gjør man med slike? Jeg orker ikke å bli sjekket opp. Jeg orker ikke den der "jeg er interessert i alt du sier og gjør, du er så mystisk" øyeblikkene. Men jeg gjør ikke NOE for at det dukker opp, så jeg skjønner ikke hvorfor det skjer igjen og igjen. Luksusproblem, Ja! Flotte fyrer på alle måter! Men jeg kan jo ikke avvise de, fordi de liker det:P Og jeg vil ikke lure dem! Kanskje det blir lettere å unngå "problemene" hvis du ikke reker ute på byen der disse fyrene befinner seg, hmmmm?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Kanskje det blir lettere å unngå "problemene" hvis du ikke reker ute på byen der disse fyrene befinner seg, hmmmm? Herregud, Steinar, ja DET var jo hjelpsomt. Du er en skikkelig kuk! 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 Nå kommer det menn som liker det de ikke kan få, som elsker å jakte og som elsker utfordringen. Når jeg sier at jeg ikke er ute etter noe, ser jeg visst bare mer interessant ut. Neste gang det dukker opp en slik jeger får du begynne å snakke entusiastisk om bryllup og barn :kgbaby:
Høna Skrevet 9. juli 2011 #7 Skrevet 9. juli 2011 Kanskje du kan si at du har en del problemer og drama i livet dit..?? ingen gutter kan da gidder da vel å bli dratt inn i problemer og drama? Eller??
makkapakka Skrevet 9. juli 2011 #8 Skrevet 9. juli 2011 Kanskje du kan si at du har en del problemer og drama i livet dit..?? ingen gutter kan da gidder da vel å bli dratt inn i problemer og drama? Eller?? den har jeg brukt, den funker.... og hvis beileren også lurer på om jeg ønsker å gifte meg og få barn og jeg ikke er interessert i mannen pleier jeg også snakke entusiastisk om akkurat at jeg vil det ja!!!!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #9 Skrevet 9. juli 2011 Hehehe, måtte le litt. Barn, bryllup, drama Mulig jeg bruker disse, men hva skjer da? Kommer heltene løpende? Neida. Bare tuller. Kan jo brukes i de mest overfladiske situasjonene. Jo! Veldig lurt å ikke si "nå". Takk for tips! Også er det godt å høre at det er deres eget ansvar. Jeg er ærlig og sitter her med god samvittighet, men jeg synes det er vanskelig når jeg ser at det virker som at det er spennende for dem. Blir litt rotete for meg, da jeg ikke er vant til å tiltrekke meg den typen. Takk for råd. Måtte ha en liten utblåsning. -ts- Ps, steinar. Jeg sitter bare hjemme og strikker ullsokker til min fremtidlige ektemann, om han skulle dukke opp engang. Fint å være forberedt. Har aldri sex, har kastet bikinien og kjøpt meg en kondomdrakt for anledningen! Sommerøl kommer ikke på tale, jeg er jo aldri ute i sola.
Steinar40 Skrevet 9. juli 2011 #10 Skrevet 9. juli 2011 Herregud, Steinar, ja DET var jo hjelpsomt. Du er en skikkelig kuk! Jeg er egentlig mer vant til å bli kalt pikk. Men forandring fryder Ps, steinar. Jeg sitter bare hjemme og strikker ullsokker til min fremtidlige ektemann, om han skulle dukke opp engang. Fint å være forberedt. Har aldri sex, har kastet bikinien og kjøpt meg en kondomdrakt for anledningen! Sommerøl kommer ikke på tale, jeg er jo aldri ute i sola. Ja, det høres jo sannsynlig ut at du blir nedrent av alle disse jegerne da
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #11 Skrevet 9. juli 2011 Ja, det høres jo sannsynlig ut at du blir nedrent av alle disse jegerne da Rart at drømmedama di ikke skal bli nedrent av menn, samtidig som du påstår dette. Burde vel komme meg mer ut jeg da, i følge din logikk. Eller var det ikke derfor jeg ble nedrent i første part? ..Nei vent litt. Ubs. Steinar, steinar.
Steinar40 Skrevet 9. juli 2011 #12 Skrevet 9. juli 2011 Rart at drømmedama di ikke skal bli nedrent av menn, samtidig som du påstår dette. Burde vel komme meg mer ut jeg da, i følge din logikk. Eller var det ikke derfor jeg ble nedrent i første part? ..Nei vent litt. Ubs. Steinar, steinar. Dette må være såkalt kvinnelogikk
Steinar40 Skrevet 10. juli 2011 #13 Skrevet 10. juli 2011 Kanskje du kan si at du har en del problemer og drama i livet dit..?? ingen gutter kan da gidder da vel å bli dratt inn i problemer og drama? Eller?? Ikke hvis vi kan unngå det, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå