Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter medd å bli uhyre fort betatt/interessert i gutter. Skjønner ikke hva som går av meg, eller rettere sagt skjønner ikke at andre jenter har problemer med å bli forelsket/betatt!

Jeg kjenner flere gutter og menn der ute, og det er faktisk flere av disse jeg kunne tenkt meg å date. Det er flere av disse som er "interessert" i meg tilbake, så jeg vet rett og slett ikke hvem jeg skal prøve å satse på!!!

Det hører nesten sykt ut, men når det er så mange bra gutter der ute hvordan skal man da klare å velge EN for å ha resten av livet?

(Var nettopp en jentetur i syden og ble sikkert betatt av to der nede, uten å gå noe lengre)

Jeg skulle ønske at jeg ikke ble så fort betatt! Er veldig slitsomt... Bare en ser bra ut, og har en bra personlighet pluss litt mystikk så er jeg mer eller mindre solgt.

Dere tenker at jeg kanskje at jeg har lav selvtilitt i og med at jeg faller så lett, men har faktisk et greit selvbilde av meg selv.

Kanskje jeg blir så fort betatt er pga jeg har vært i langvarig forhold så lenge at jeg er ikke vandt med oppmerksomhet fra menn? Blir så fort smigret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elle, melle,

deg fortelle

Skipet går

ut i år

Rygg i rand,

to i spann

Snipp, snapp, snute,

du-er-ute!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å date flere av dem? Så finner du forhåpentligvis en av du liker bedre enn de andre, som du da satser videre på.

AnonymBruker
Skrevet

Elle, melle,

deg fortelle

Skipet går

ut i år

Rygg i rand,

to i spann

Snipp, snapp, snute,

du-er-ute!

Hahaha nå savner jeg en "liker " knapp :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha nå savner jeg en "liker " knapp :skratte:

Det finnes en "liker" pluss :P

• Liker 1
Skrevet

Det finnes en "liker" pluss :P

Hei, Steinar :tongue:

• Liker 1
Skrevet

Hei, Steinar :tongue:

Det var ikke meg faktisk :smoke:

Men dette med valgets kvaler er faktisk et interessant dilemma.

Livet blir mer komplisert så snart man må forholde seg til et valg, og jo flere alternativer desto vanskeligere blir det å ta et valg.

Det enkleste er altså når man ikke har noe valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...