AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Katten pissa i senga, gjennom lakenet og på overmadrassen. Gode råd for vask av overmadrass? Er ikke sikker på om jeg får hele inn i vaskemaskinen. Prøvde meg med Zalo og vann som er det jeg hadde for hånden, men det ble ikke helt optimalt. Er det bare å kaste madrassen, eller er det noe håp?
Sulosi Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Hannkatten min pissa i min seng. Jeg vaska dyna på 90 grader og trekket til overmadrassen 40 (fulgte vaskeanvisingen). Fyllet i overmadrassen ble spylt, såpa inn med flytende Milo på flekken og spylt igjen. Det gikk helt fint og alt ble "redda"
Gjest Mauna Lee Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 (endret) Siden det er sommer. Ta madrassen ut og spyl med høytrykksspyler (og gjerne noe såpe også kanskje? Og hvis det er noe problemer med lukt så kan eddik brukes) Endret 9. juli 2011 av Mauna Lee
LilleMink Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Prøvde nettopp "Pist væk" i sofaen, og den funket kjempebra:) Fås kjøpt på stargate.nu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå