Nevian Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 ...ville jeg fylt et vogntog i Sverige til randen med sprit, øl, og tobakk, kjørt på rødt på grensa og fulgt nøye med på ansiktsuttrykkene deres når jeg spør "hvor mye blir det?" :happy: Hva med dere?
Coffee1234 Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Reist til Sør-Amerika og opplevd maaasse spennende
sequin Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 høhøhø! skaffet meg et nødpass og hivd meg på neste fly til Irland for å se kjæresten min igjen, kliss klass! 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Da ville jeg kjøpt mitt og min kjæres drømmehus til 20 millioner!
Gjest Maneater? Skrevet 8. juli 2011 #7 Skrevet 8. juli 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
altflyter Skrevet 8. juli 2011 #8 Skrevet 8. juli 2011 Ville jeg kjøpt en liten leilighet som var MIN og bedt han jeg leier leilighet hos nå om å dra til helvete^^
Ego Skrevet 8. juli 2011 #9 Skrevet 8. juli 2011 Jeg ville gjort meg ferdig med doktorgraden og deretter pakket en sekk og begynt å reise. Eneste mål skulle vært å lokke fram mine kreative sider - de som er blitt fullstendig undertrykt gjennom studietiden.
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2011 #11 Skrevet 9. juli 2011 Spart pengene slik at jeg kan studere så lenge jeg vil, hva jeg vil, uten å jobbe på siden. Penger er frihet!
Gjest Purple Haze Skrevet 9. juli 2011 #12 Skrevet 9. juli 2011 Betalt noen for å ta vakta mi i mårra tidlig... Du kunne jo bare sagt opp med øyeblikkelig virkning Donert bort alt til veldighet. Regner med du mener veldedighet. Og jeg har problemer med å tro at noen er så idealistiske at de faktisk hadde gitt bort alt! Selv hadde jeg sikret ungene mine, og realisert mange drømmer. Hvilke drømmer det er, holder jeg for meg selv Men jeg hadde helt klart reist myyyyye!
Capricorn Skrevet 9. juli 2011 #13 Skrevet 9. juli 2011 Hjulpet mine nærmeste så de aldri trenger å tenke på penger mer Reist, reist og atter reist Gitt til gode formål etter mitt hjerte. Kreft, hjertesaken, dyr. Pusset opp resten av huset Gått ned til halv stilling og studert den andre halvdelen
Larsern Skrevet 9. juli 2011 #14 Skrevet 9. juli 2011 Reist verden rundt! Og tatt silikon og fettsuging Ikke dumt.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #15 Skrevet 9. juli 2011 Ville jeg søkt om permisjon fra jobben, så reist ett par måneder mens jeg tenker hva jeg skal gjøre i fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #16 Skrevet 9. juli 2011 Regner med du mener veldedighet. Jepp, det stemmer. Skrev på mobilen i natt.
Gjest bazibaz Skrevet 9. juli 2011 #17 Skrevet 9. juli 2011 Jeg hadde jobbet ut kontrakten jeg har nå, mens jeg hadde planlagt. Så hadde jeg tatt lappen og reist.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #18 Skrevet 9. juli 2011 Levert oppsigelse til sjefen min, åh, skulle likt å sett det ansiktet da! Videre hadde jeg pakket sekken og reist på back-packing, reist å sett verden.
Lunivere Skrevet 9. juli 2011 #19 Skrevet 9. juli 2011 *Sagt opp jobben. *Gitt en god faen i å ta videre utdanning. *Gitt en god slump til dyrevern. *Gitt til mamma og pappa. *Pakka kofferten og sagt bye bye til Norge.
Gjest Nedfall Skrevet 11. juli 2011 #20 Skrevet 11. juli 2011 Betalt ned gjeld. Kjøpt fet yacht. Emigrert til Jersey. Lært meg å svømme. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå