Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei dere er jo så flinke og har så mange gode råd..

barnet vårt er 2.5 måned og sover ikke mer enn ca 6 timer om dagen,det inkluderer natta..

er det noen som har gode råd å komme med på hva som kan gjøres.

Videoannonse
Annonse
Gjest Annaires
Skrevet

Hva gjør dere for å få babyen til å sove? Hvordan ser et typisk døgn ut hos dere?

6timer i døgnet er alt for lite for en baby.

Skrevet

Ta kontakt med helsestasjonen,6 timer i døgnet er altfor lite! Det står vel til og med i spedbarnsbøkene at om babyen sover mindre enn 9timer i døgnet skal man kontakte lege/helsestasjon? :klo:

Skrevet

Bestilt time hos manuellterapeut for å utelukke plager i ryggen!

Skrevet

Ville kontaktet helsestasjonen. Og så ville jeg båret babyen mest mulig i bæresjal. Min sov lite ellers, men i bæresjal sloknet han i løpet av et par minutter.

Skrevet

Det hørtes veldig lite ut med seks timer søvn, for en så ung baby. Jeg synes absolutt du skal kontakte helsestasjonen når den åpner på mandagen.

Ammer du? Jeg ammet den første måneden og ungen min sov kanskje toppen 8-9 timer i døgnet og var veldig urolig når jeg prøvde å legge han. På helsestasjonen ammet jeg mens helsesøster og jordmor fulgte med - og når puppen var tom, gav jordmor han litt NAN. Jeg fikk en fullstendig annen unge. Han var antakeligvis mett for første gang. Det er den verste følelsen jeg noensinne har hatt! Jeg produserte ikke nok melk for han og han hadde vært sulten så lenge. Gikk i kjelleren og følte meg som verdens verste mor, men ting ble mye bedre når han faktisk ble mett og han sov mye mer og bedre. Livet ble mye lettere for oss.

Ikke sikkert det er det som er saken hos dere, men tenkte bare å fortelle hva som skjedde her i gården. Håper det ordner seg for dere også! :)

• Liker 2
Skrevet

Er problemet at babyen ikke sovner, ikke sover lenge, eller ikke sover ofte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...