Wonders Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Jeg tenker på køddeting som gleder bruden. Vi skal på spahotell og jeg skal pynte litt å glede henne. Som for eks banner langs veggen med skrift på, t-skjorter, Sånne småting... http://www.google.no/imgres?imgurl=http://bryllupet.files.wordpress.com/2009/06/090613-utdrikningslag-093.jpg%3Fw%3D500%26h%3D666&imgrefurl=http://bryllupet.wordpress.com/&usg=__Ftla3hL7gClTb4-2Zv6mhVWiXG4=&h=666&w=500&sz=55&hl=en&start=25&zoom=1&tbnid=yRcNYmOxNAaSwM:&tbnh=164&tbnw=133&ei=_4AXToPyKoX1sgbtjKG8Dw&prev=/search%3Fq%3Dutdrikningslag%26um%3D1%26hl%3Den%26client%3Dsafari%26biw%3D980%26bih%3D1208%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=146&vpy=1752&dur=2382&hovh=259&hovw=194&tx=70&ty=285&page=2&ndsp=24&ved=1t:429,r:20,s:25&biw=980&bih=1208 Har dere forslag? Er det noe dere giftedamer her inne vil ha eller hadde satt pris på å få av din bestevenninde på rommet? Hjemmelaget plakat m bilder... Hva hva hva, hjelp meg som er forlover og vil gjøre dette uforglemmlig for den kommende bruden. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Kødde ting som GLEDER bruden faktisk. Hjemmelaget plakat med bilder skal være MEGET bra utført for at den ikke havner bakerst på loftet etter "bruk". Hva med heller å satse på å ha det hyggelig sammen uten så mye stæsj, drit og kødd. 1
Wonders Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2011 Jeg vil kjøpe det i Norge fortsatt. Skal ikke overdtive, bare markere at hun faktisk skal gifte seg. Hun skal ikke ha brudebukett en gang, så noe tull skal jeg som forlover når vi overnatter på spa. Det får bli noe hjemmelaget. Tenkte Festmagasinet Standar hadde noe, så labgt har jeg bare sett et brudeslør. Er det tacky vil jeg ikke gjøre det. Noen flere forslag, eller som vet om ting dere ville hatt i en slik anledning? 1
Gjest Nebula Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 En "kødde"ting som jeg har vært med på å lage og som har blitt satt pris på er et album med bilder fra utdrikningslag eller lignende. Skal hun ikke drikkes ut så let frem bilder og artige historier fra tidligere. 2
kaprifolen Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 Jeg gav det ikke i forbindelse med bryllup, men har laget fotoalbum til to venninner, med bilder av oss, morsomme historier, og gjenstander hun skal huske en intern morsomhet til! Ellers så kan du jo gå på en nettside som fotoknudsen, nfoto e.l å lage krus med I <3 my husband, t-skjorte hvor det står Fru Etternavn, bestille flipflops med bilde av brudeparet inni hvis de gifter seg/skal på bryllupsreise til sydlige strøk, osv osv... 1
Gjest Tirkes Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 Eneste jeg kommer på et strømpebånd. Sist utrdrinkingslag hadde vi ikke noe kostymer, flagg, hatter eller noe spesielt - men hele festfølget hadde et blått strømpebånd med blonder utenpå jeansen. Tøvete, og noe som ble hysterisk moro i takt med at promillen steg. De er litt søte da. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #8 Skrevet 10. juli 2011 Jeg ville iallfall gått for tiara (kjøp feks på Glitter eller noe sånt) og sexy og synlig (men ikke tacky, feks leopardmønstert) strømpebånd, som alle da har på seg hele dagen. Tiaraen kun til bruden selvfølgelig og dere kan jo vurdere om dere vil feste på et lite slør på den, men det er kanskje ikke nødvendlig Kanskje bruden kan ha feks rosa/rød, og alle de andre blå. Jeg synes nå det er litt artig jeg da
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #9 Skrevet 10. juli 2011 Kanskje bruden kan ha feks rosa/rød, og alle de andre blå. Snakket selvsagt om strømpebåndene der da..
sun_shine Skrevet 12. juli 2011 #10 Skrevet 12. juli 2011 Jeg gav det ikke i forbindelse med bryllup, men har laget fotoalbum til to venninner, med bilder av oss, morsomme historier, og gjenstander hun skal huske en intern morsomhet til! Ellers så kan du jo gå på en nettside som fotoknudsen, nfoto e.l å lage krus med I <3 my husband, t-skjorte hvor det står Fru Etternavn, bestille flipflops med bilde av brudeparet inni hvis de gifter seg/skal på bryllupsreise til sydlige strøk, osv osv... Det er koselig med tullegaver! Fotobøker er kjempekoselige! nfoto har masse fine maler du kan sette inn bilder i, så det blir litt mer personlig. Hvis man har reist på en venninnetur eller lignende er jo det midt i blinken!
Wonders Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #11 Skrevet 13. juli 2011 Masse flott,,, Hvorfor finnes det ikke en brude-butikk-himmel med alt mulig stæsj? Som en Obs! Hypermarked på Økern... Propp full med alt mulig fra stol-dekkere til henna-maling for utenlandske....Ikke bare overpriset sereiøst virr varr. Denne bruden skal på ingen måte drikkes ut. Vet hun er lei seg for at det ikke blir skikkelig full pakke på bryllupsdagen, fordi mannen ikke ønsker det. Jeg er så klar får å gi henne en real omgang med brude-himmel at dere ikke aner. Hun fortjener det virkelig, flere dager til ende! Footoknudsen skal jeg gjøre faktisk, det har jeg gjort i andre anledninger og med flott og raskt resultat. Tar gjerne imot mere ideer, alle sammen. Tvi tvi 1
MissStiles Skrevet 13. juli 2011 #12 Skrevet 13. juli 2011 eBay? Når vi trengte ting til et utdrikningslag i fjor, kjøpte jeg nesten alt på ebay. Flere steder som lager t-skjorter med forskjellige motiver/skrift - det var det eneste jeg kjøpte i Norge.
Wonders Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #13 Skrevet 13. juli 2011 Ebay bruker ukeshvis vettu, noe jeg ikke har. Jeg bestemte ikke dato og kan ikke vente. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #14 Skrevet 14. juli 2011 Det er enkelt å lage et banner som vist i linken din. Papp i A4 som du skriver bokstaver på, hullemaskin og et bånd å henge de opp med. Vet ikke hva du liker, men posters med Snehvit/Tornerose og andre eventyrskikkelser med et romantisk motiv. Disse kan du også ramme inn: http://www.allposters.no/-st/Tornerose-plakater_c21844_.htm Champagne med røket laks og eggerøre til frokost. Dekorere med blomster og hjerteformet sjokolade pakket inn gullpapir (Jordbærpikene). T-skjorter med trykk lager de fleste mens du venter. Ta med bilder til f.eks FotoKnudsen.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #15 Skrevet 14. juli 2011 Men det finnes mange t-skjortetrykk butikker som lager skjorter osv på dagen, mens du venter. Det finnes flere slike i Bergen så da finne du nok i Oslo også
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #16 Skrevet 14. juli 2011 Men det finnes mange t-skjortetrykk butikker som lager skjorter osv på dagen, mens du venter. Det finnes flere slike i Bergen så da finne du nok i Oslo også Da kan du kjøpe litt slikestoff og klippe til, og så kan du få trykt på "kommende brud" eller noe, knytte i enden og bruke som sånn missekonkurranse-bånd
CathFoto Skrevet 14. juli 2011 #17 Skrevet 14. juli 2011 Nilz trykkeri tror jeg det heter, ligger rett ved Youngstorget. De trykker på t-skjorter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå