Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Kan man behandle det selv sånn som hos barn, bare med å skylle øyet med saltvann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg spurte faktisk om det samme selv for ikke lenge siden, og endte opp med å ringe dyrlegen. Svaret er nei. Det kan være så mange slags infeksjoner, enten vanlig katarr, eller en rift ett eller annet sted. Derfor må veterinær sjekke hvor skaden ligger, og skrive ut medisin som passer. Det er visst så mange typer øyedråper også... Så nå drypper vi morgen og kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2003 #3 Del Skrevet 19. november 2003 Nå har jeg skylt øyene hans i fire dager, i dag mårres var det ikke kommet noe ny guffe. Siden øyene ser helt fine ut, ikke noe røde eller såre i kantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petruska offline Skrevet 21. november 2003 #4 Del Skrevet 21. november 2003 Bruker selv sterilt saltvann til å skylle øyne med. Men er det en ordentlig infeksjon må den behandles så da ville jeg ha kontaktet vet'en. Mange skumle kattesykdommer vises har jo også symptomer med øyebetennelser m.m., så det er jo greit å være på den sikre siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå