Gå til innhold

Har norske muslimske menn/gutter noen trekk som gjør dem mer ettertraktet en etniske norske menn/gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg brukte lang tid på finne en passende emnetittel og er enda ikke helt sikker på at det blir helt korrekt. :unsure:

Jeg har lest og hørt mye om at norske muslimske menn/gutter er veldig ettertraktet blant mange etnisk norske jenter/kvinner, spesielt i oslo. Jeg lurer på om viss dette er tilfelle, hva er det de har som gir dem en fordel fremfor etnisk norske nordmenn. Er det muligens at de fremstår som mer selvsikker? Eller kanskje er det at etnisk norske jenter/kvinner føler at de virker mer interessante og mystiske? Er det kanskje utsenede? Måten de behandler venner å familie på? Livsverdier? Jeg vil ikke påstå at dette gjelder for alle norske muslimske menn, siden alle mennesker er forskjellige. Men siden jeg har hørt en del om dette temaet begynner jeg å lure på om det kanskje ligger noe i det.

Hva tror dere? Har norske muslimske menn/gutter noen trekk som gir dem en fordel fremfor etnisk norske menn/gutter?

Alle tanker og svar om dette temaet er hjertelig velkommen :)

add (Det er mest jenter/kvinner i alderen 16-28 jeg har fått inntrykk av at dette gjelder)

Endret av Clueless
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

En god del pene muslimske kvinner og de virker også ganske selvsikre men de er nok off limits.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er utrolig mange pene pakistanere og iranere, og jeg har vært sammen med en iraner. Det hadde ikke noe med at han var muslim å gjøre, for han var ikke praktiserende. Men ja; jeg synes de ofte er pene mennesker med fine trekk.

• Liker 4
Skrevet

Det stemmer hvertfall ikke for min del.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Personlig kjenner jeg bare 2 jenter gjennom jobben som flyr med sånne. Begge er store og lite atraktive.

Slike gutter er mer pågående enn norske gutter, så muligens noen med lav selvtillit kan bli offer her.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er utrolig mange pene pakistanere og iranere, og jeg har vært sammen med en iraner. Det hadde ikke noe med at han var muslim å gjøre, for han var ikke praktiserende. Men ja; jeg synes de ofte er pene mennesker med fine trekk.

Ja jeg var ikke sikker på om det ble helt rett å si "muslim" i innlegget mitt. Jeg var i bunn og grunn veldig usikker på hva jeg skulle bruke som fellesbenevnelse. Viss det hadde vært snakk om Japanesere og kinesere så er det mulig å komme med en fellesbenevnelse "asiatisk", men jeg var ikke helt sikker på hva slags fellesbenevnelse jeg kunne bruke på norske menn med etnisk oprinnelse fra pakistan, irak, afganistan osv. Så det nærmeste jeg kunne komme til en fellesbenevnelse var muslimsk, men det blir jo i noen tilfeller feil å si det og :unsure: .

Men var det noen trekk ved han du syns utskilte seg fra etnisk norske menn?

Gjest Vampen
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er noe spesielt. Det er jo såpass stor forskjell på muslimske menn at det er vanskelig å finne et trekk de har til felles som skal gjøre dem mer eller mindre attraktive. Nå er jo jeg sammen med en arabisk muslim, men jeg har aldri vært på jakt etter en muslim. Det var ham jeg fallt for, ikke den religiøse eller etniske bakgrunnen hans. Han er ikke av den pågående typen i det hele tatt, snarere tvert i mot. Nå skal det sies at han har hatt en del norske beundrerinner opp gjennom årene, noe som i hovedsak skyldes et "eksotisk" og pent utseende, kombinert med at han fremstår (og er) veldig blid og sympatisk. Det står f. eks i sterk kontrast til de tyrkiske gutta som venninne mine løp etter når vi var 16-17, de hadde kanskje det "eksotiske" utseendet, men de var verken særlig sympatiske eller blide. Snarere tvert i mot, der var det vel heller bad boy faktoren som pirret damene.

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet (endret)

Uansett, jeg elsker lidenskapen til de norsk-muslimske guttene. De gjør alt med hele sjela i det, og det finner jeg attraktivt:)

Endret av Kosemose
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Uansett, jeg elsker lidenskapen til de norsk-muslimske guttene. De gjør alt med hele sjela i det, og det finner jeg attraktivt:)

Jeg mener akkurat det motsatte.

Finner ikke muslimske gutter attraktive i det hele tatt. Absolutt INGENTING.

Endret av Kosemose
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Roper det enda litt høyere: :rope: NEI!!! :rope:

• Liker 9
Gjest Anonym
Skrevet

Det finnes pene, men jeg vil ikke si at jeg leter etter noen form for etnisk bakgrunn når jeg "leter" etter gutter, er utseende og personligheten det ligger i. Jeg syns spesielt iranere er veldig pene og de har kjempe fine øyner og fine trekk, de fleste av dem i hvert fall. Men jeg kan vell ikke si at det er noe med iranske gutter (bruker iranske nå fordi det er de jeg syns er pene når det gjelder muslimer) som gjør dem mer ettertraktet enn norske gutter.

AnonymBruker
Skrevet

NEI!

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og diskusjon rundt TS sitt nick. Så lenge et nick er ledig er det fritt fram for alle å registrere seg med dette nicket, ingen har "enerett" på et nick fordi om man bruker dette på andre nettsteder.

Kosemose, mod

AnonymBruker
Skrevet

Ææææsj jeg liker ikke de, noen er attraktive men de er jo omskjært (noe som er veldig kvalmt)og det er for stor kulturforskjell.

• Liker 1
Skrevet

Kunne aldri tenkt meg å innlede et forhold med en muslimsk mann grunnet kulturen, verdier, det "utrolige" kvinnesynet som mange av dem har osv.

Dessuten syntes jeg ikke utseendet deres er noe attraktivt i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet

Hva slags svar håper du egentlig på her TS? Litt mer nedrakking på Norske menn, som har blitt så vanlig på kg?

Men for å svare: Ja, jeg tror nok en del kvinner finner menn fra andre kulturer attraktivt. Det eksotiske utseendet, som er forskjellig fra et Nordisk utseende spiller nok en liten rolle, men jeg tror nok det ofte er holdningen som er utslagsgivende. De har kanskje i større grad egenskapen å være kompromissløse og selvsikre, noe jeg nok tror mange Norske menn manger etter årtier med feminisering.

Men det er uansett rimelig naivt å ta alle over en kam.

Skrevet

Kunne aldri tenkt meg å innlede et forhold med en muslimsk mann grunnet kulturen, verdier, det "utrolige" kvinnesynet som mange av dem har osv.

Dessuten syntes jeg ikke utseendet deres er noe attraktivt i det hele tatt.

signerer

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

nei.men usikkre jenter søker noe nytt og spennende som kan gi dem håpe om å bli mere ettertraktet og biter på når noen smiler lurt til dem.dette får svært ofte fatale konsekvenser-desverre.

selvsikkre jenter med godt utbygd nettverk faller ikkje for muslimer-dei er bedre opplyst.

man ser ofte svert tykke damer som er sammen med negrer,negrere fra feks.somalia ser på dette som status.og slike damer biter gjerne på agn fra en som gir uventet positiv oppmerksomhet som dei ikkje får fra etnisk norske.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare vært sammen med norske gutter/menn, men har også kjent en del muslimske menn jeg synes er attraktive og liker godt. Felles for dem er at de er hyggelige, smarte, ofte har høy utdanning og er godt integrert (= med verdier som stemmer overens med mine).

Typiske "gangster-muslimer" blir vel sett på som attraktive blant NOEN typer jenter, men det er absolutt ikke tilfelle blant min omgangskrets... Og veldig tradisjonelle muslimske menn synes vel stort sett det er uaktuelt å være sammen med en norsk kvinne hvis hun ikke vil konvertere?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...