spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Noen som har erfaring med oppblåsbare leketøy? Jeg tenkte å kjøpe noe ala denne, da jeg helst ikke vil bruke masse penger på flere, og liker ulike størrelser til ulike tider... Eller er det bare tøys med slike oppblåsbare leker, og bedre med flere i ulike størrelser? Blir de like fine i formen som solide?
FantasDick Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Hadde en slik tidligere (ikke helt lik, men samme prinsipp) og den holdt seg i alle fall bra. Jeg kan også like forskjellige størrelser, men bruker det ikke så ofte at jeg gidder å kjøpe mange forskjellige, derfor synes jeg denne passet perfekt til vårt bruk. Det kan også være litt gøy å sette den på plass, blåse den opp litt, slippe ut igjen osv. Særlig om du gir kontrollen til en partner (eller hvem du måtte ønske).
spinnwild Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2011 Hadde en slik tidligere (ikke helt lik, men samme prinsipp) og den holdt seg i alle fall bra. Jeg kan også like forskjellige størrelser, men bruker det ikke så ofte at jeg gidder å kjøpe mange forskjellige, derfor synes jeg denne passet perfekt til vårt bruk. Det kan også være litt gøy å sette den på plass, blåse den opp litt, slippe ut igjen osv. Særlig om du gir kontrollen til en partner (eller hvem du måtte ønske). Takk for svar Er nok akkurat slik bruk jeg hadde tenkt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå