Gå til innhold

Bestille fra Peppes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man bestiller pizza fra peppes over telefon. Hvordan klarer de da og vite hva du skal ha? Sitter de og skriver det ned hva du sier, er det en pc som gjør om ord til tekst?

Har aldri bestilt der før og skal bestille i morgen, men er så redd for å få feil og slikt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke en telefonsvarer da? Eller trykker du på tall på telefonen som registerer forskjellige alternativer?

Skrevet

Du snakker med en faktisk person som legger inn bestillingen din på PC.

Du kan også bestille på peppes.no, da skriver du selv inn bestillingen.

• Liker 4
Gjest Consensio
Skrevet

Bestillingen blir skrevet ned i et program på PC`en som så blir sendt direkte til din nærmeste Peppes restaurant.

AnonymBruker
Skrevet

Når man bestiller pizza fra peppes over telefon. Hvordan klarer de da og vite hva du skal ha? Sitter de og skriver det ned hva du sier, er det en pc som gjør om ord til tekst?

Har aldri bestilt der før og skal bestille i morgen, men er så redd for å få feil og slikt.

:hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær frekk da, du over meg. Det er en første gang for alt :)

TS: Vil anbefale å bestille på peppes.no, der er det god oversikt og det er lett og greit. Bare å lage en bruker, bestille, og vips! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du snakker med en reell person i andre enden, som sikker legger inn di bestilling i ett sentralt datasystem og så sender de til den avdelingen nærmest deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best å bestille på telefon siden jeg syns det er lettere å formidle bestillingen min muntlig. Dette er mest fordi jeg må bestille glutenfri pizza, med ditt og uten datt. De noterer seg alt, og jeg bestiller noen ganger Cola og film i tillegg og får det kjørt hjem. Det er ganske digg :)

Husk å ha kortet klart, da de vil ha kortnummeret. Ellers betaler du vel ved døren om de kjører hjem til deg, eller du betaler der du henter.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ring hvis du ikke trenger. Vi ringte for litt siden og da var det en ny person på telefonen som sa at vi ikke fikk Pizza levert fordi vi bodde utenfor sonen. Vi bor 4 minutter med bil vekker fra en restaurant! Så vi ringte direkte til butikken da isteden for Peppes sitt nummer, og da snakka vi heldigvis med noen som kunne jobben sin.

AnonymBruker
Skrevet

Dessuten, hvis du har bestilt gluten over telefon, og pizzaen kommer MED gluten, da har du inget bevis på at du bestilte med gluten.

Det har du derimot om du bestiller over nett. Da vil det stå pizza du har valgt etc.

Nei,gå på www.peppes.no, det er kjempelett :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig!!?? :fnise::popcorn:

Skrevet

Ikke ring hvis du ikke trenger. Vi ringte for litt siden og da var det en ny person på telefonen som sa at vi ikke fikk Pizza levert fordi vi bodde utenfor sonen. Vi bor 4 minutter med bil vekker fra en restaurant! Så vi ringte direkte til butikken da isteden for Peppes sitt nummer, og da snakka vi heldigvis med noen som kunne jobben sin.

Samme her, bor rett før slutten av sonen (snakk om ca 100meter), så over internett leverer de ikke. Og i tillegg så liker jeg å vite muntlig at jeg får halv pris på pizza om de kommer over en time etterpå. (som også har skjedd en del ganger) :lur:

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg blir fryktlig nyskjerrig på hvor dere bor, dere som bor utenfor sonen!? :hoho: det er jo så mange peppeser over alt, så da må dere bo laaangt vekkistad :fnise:

uansett hvor man ringer ifra, så kommer man til peppes-sentralen i sandvika, så kommer din nærmeste peppes med pizzan til deg ts :)

bon appetitt! husk rømmedressing :opplyser:

Skrevet (endret)

jeg blir fryktlig nyskjerrig på hvor dere bor, dere som bor utenfor sonen!? :hoho: det er jo så mange peppeser over alt, så da må dere bo laaangt vekkistad :fnise:

uansett hvor man ringer ifra, så kommer man til peppes-sentralen i sandvika, så kommer din nærmeste peppes med pizzan til deg ts :)

:hoho:

Jeg bor ikke langt utti huttiheita, men 100 meter inni godtatt sone likevel :ler:

Rømmedressing ganger tre :opplyser:

Endret av BippeStankelbein
Skrevet

Det spiller ingen rolle hvordan du får pizzaen sålenge du har rømmedressing :fnise:

Her må vi alltid hente fordi de hevder vi er utenfor sonen.. Men vi er jo ikke det... Like kjipt hver gang, men gidder aldri krangle på det :sukk:

Skrevet

Det spiller ingen rolle hvordan du får pizzaen sålenge du har rømmedressing :fnise:

Her må vi alltid hente fordi de hevder vi er utenfor sonen.. Men vi er jo ikke det... Like kjipt hver gang, men gidder aldri krangle på det :sukk:

Punktum finale :fnise:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg bor i Akershus, 40 min fra Oslo, ja, litt på landet men ikke i huttiheita. Og vi bor utenfor sonen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...