MalloryK Skrevet 5. september 2011 #121 Skrevet 5. september 2011 Folk som forandrer personlighet etter hvem de er med. Treffer jeg de alene er de så koselige og snakkesalige, treffer jeg de mens de er med andre får jeg ikke et hei engang 2
Gjest grønnfi Skrevet 7. september 2011 #122 Skrevet 7. september 2011 Folk som spør og ikke hører etter når jeg svarer
metempsychosis Skrevet 20. januar 2012 #123 Skrevet 20. januar 2012 Folk som tar bilen (gjerne en firehjulstrekker) bare for å deponere barna i BHG, ikke èn km unna huset engang oO
makkapakka Skrevet 20. januar 2012 #124 Skrevet 20. januar 2012 * late personer som kjefter og gnåler om at andre må jobbe så de selv slipper. * Personer som prater og prater og prater og aldri kommer til poenget uten å ha tatt med unødvendig informasjon. * Negative folk som jamrer seg hver eneste dag uten å gjøre noe med situasjonen. * Folk som syns synd på seg selv og aldri kommer seg videre. * de som vet alt og bare hører sin egen stemme. * syklister på vinterføre midt i veien * De som mener de har fortrinnsrett på det meste og alle andre må bare bøye seg i støvet eller vike unna for det * folk som ikke gir beskjed
JollyJolly Skrevet 20. januar 2012 #125 Skrevet 20. januar 2012 Åååh jeg har MYE å være irritert for i dag: - Folk som bare klager og ikke gjør noe for andre eller lokalmiljøet sitt - Folk som mangler empati og ansvarsfølelse for dyr og natur - Folk som ødelegger resirkuleringen ved å hive det grisete søppelet sitt der det ikke skal være - Folk som driter i hvor det de spiser/kjøper kommer fra, og hvor det havner når de er ferdige med det - Ressurssvake folk som får unge etter unge som de vanskjøtter - Folk som skriker og kjefter på ungene sine - Folk som liker å bruke uttrykket "politisk korrekt" om en hver holdning som innebærer ansvarsfølelse, solidaritet, miljøbevissthet mm. - Folk som må fylle en hver stillhet/pause med meningsløst prat - Folk som tygger tyggegummi så man kan se det - Skrytende, brautende og høylydte mennesker - Folk som henger på nettforum og skriver ekstremt hatefulle, paranoide og fordomsfulle innlegg igjen og igjen - Folk som manger ydmykhet og tror de alltid har rett - Folk som står midt i rulletrappen eller som går veldig sakte på smale fortau - Folk som går på bussen/t-banen/trikken før de som skal av går av - Sure, uhøflige og hensynsløse mennesker - Folk (gjerne gamle) som står og kjenner og plukker og tar på frukt og grønnsaker i butikken - Norsk media og norske journalister (ikke alle, men de fleste)
Lille Blåklokke Skrevet 21. januar 2012 #126 Skrevet 21. januar 2012 hvor skal jeg starte? Jeg HATER når noen sitter bak meg eller forran meg på bussen og tygger tyggis med tidenes verste slafsing Slafsing av mat, samt sånne som smatter på tennene sine (svigermor gjør dette) Folk som gjør seg dumme, slik at man må unødvendig forklare veldig nøye det man snakker om. Syklister som tror de er biler. Folk som kjører unødvendig sakte Hvis noen drikker noe og de lager sånne høye drikkelyder Merker jeg reagerer veldig på høye unødvendige lyder. Prøver ikke å bry meg, men noen ganger er det umulig.
Nimorna Skrevet 21. januar 2012 #127 Skrevet 21. januar 2012 Småbarnsforeldre og gravide, som bruker enhver sjanse til å snakke om avkommet sitt, melkespreng, fødselen sin, morgenkvalmen sin, fordøyelsen sin og så videre. Jeg gir faen i både deg og drittingen din, for helvete! Verken du eller avkommet ditt er særlig interessant. 1
Minya Skrevet 22. januar 2012 #128 Skrevet 22. januar 2012 Folk som ikke sier hei til de som sitter i kassen Folk som snakker til butikkansatte som om de er annenrangsmennesker (jobber faktisk ikke i butikk selv, men dette irriterer meg) Folk som forlanger og krever ting i butikker i stedenfor å spørre pent Takk for at det er andre enn oss som ser sånne ting! Jeg har jobbet som kasserer i mange år og det verste er når kundene tar oss som en del av inventaret. Vi eksistere ikke før de har noe å klage på eller kortet ikke virker. (Nå skal det sies at det gjelder kun en brøkdel av alle kunder, men irriterende none the less.) Folk som spør og ikke hører etter når jeg svarer Klassiker for en kasserer. Kunden spør hvor ting er, og begynner å gå fra kassa før du er ferdig med å forklare veien til varen. Så kommer de tilbake etter å ha gått HELT feil og sutrer over at de ikke finner dem. -Folk på bussen, som snakker drithøyt i mobil som står på høyttaler. I de aller fleste tilfellene jeg opplevde det i Oslo, var det en somalier. Slå av høyttaler og snakk normalt inn i mobilen for pokker! -Folk som skynder seg for å komme foran deg, gjerne inne på kjøpesenter, for så å gå så sakte at du nesten tråkker på skoene deres. -Folk på bussen som lukter som de ikke har vasket seg på tre år, eller har ånde som lukter kattebæsj. Personlig hygiene, anyone? -Kunder som bestemmer seg for å la handlevognen bli stående midt foran kassa etter at de har lagt på varene, for så å bli sure og grinete når jeg ber dem sette den på plassen sin to meter utenfor kassaområdet. Det er gjerne de samme folka som klager over at det står kurver pent stablet på gulvet ved kassa, "fordi de står så i veien" når de skal legge på varer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå