Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk som ikke bryr seg om bombingen/skytingen i Oslo. Stefaren min sa bare "jaja det går nok greit" :kjefte: Også folk som tar så lett på ting og som er så forbanna optimister. Ah

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personer som ikke godtar at noen kan være og reagere anderledes enn seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Folk som ikke holder det de lover, og jeg har kastet bort en dag på å vente

• Liker 1
Skrevet

Folk som bare går midt ut i veien uten å se seg for og som går over et gatekryss når det er grønt lys for bilene.

Folk som slenger dritt på nettet. Så utrolig unødvendig.

Folk som hele tiden avlyser avtaler.

Folk som tror de er så mye bedre enn alle andre.

• 1 måned senere...
Skrevet

Irriterer meg over:

Folk som klager over at det er synd på dem fordi de er overvektige mens de trøkker i seg mat fra burger king:P

Barnevognmafiaen og alt som følger med dem

Folk som ikke kan si ting som de er, og heller går rundt i grøten i en evighet

Folk som sitter på baken og venter på at noen skal ordne opp for dem. Jeg er hjelpeløs og det er synd på meg. Jeg betaler jo skatt, så noen må ordne livet for meg!

Folk som ikke sier hei til de som sitter i kassen

Folk som snakker til butikkansatte som om de er annenrangsmennesker (jobber faktisk ikke i butikk selv, men dette irriterer meg)

Folk som forlanger og krever ting i butikker i stedenfor å spørre pent

• Liker 1
Gjest grønnfi
Skrevet

Folk som går bak biler på parkeringsplassen, når de ser at man er iferd med å rygge ut.

Folk som skal påpeke at det er båndtvang for hund, på steder det faktisk ikke er båndtvang. Jogg på andre stier om det er et problem at jeg går med hunden løs på akkurat det stedet hvor jeg etter loven kan ha ham løs.

Folk som ikke ringer tilbake når de har lovet det. Selv ikke etter purringer.

Skrevet

Kinorelaterte irritasjonsmomenter:

- Folk som prater (sier seg selv)

- Folk som stadig skal sjekke mobilen (joda, jeg ser lyset fra skjermen, og ja, det er grusomt irriterende)

- Folk som hviler føttene mot rygglenet mitt (neste gang skal jeg rive av dem skoen og kaste den langt vekk)

- Folk som ikke fatter at å bruke flere minutter på å lirke opp en pose med godteri faktisk er mer frustrerende å høre på enn de som river den opp og blir ferdig med det.

- Folk som hoster og snyter seg hele tiden (er du syk, så hold deg hjemme)

Noe av det desidert verste var likevel den gangen jeg havnet forran en mor og hennes omtrent 7 år gamle datter. Filmen var på engelsk, og dette kvinnemennesket satt hele filmen og oversatte replikkene så datteren skulle forstå. Jeg forsøkte si ifra, men hun ble fortsatt sittende og hviske.

Om barnet hverken skjønner engelsk eller klarer å henge med på tekstingen, så ta det for pokker ikke med på en engelsk film :kjefte:

du er ikke tilfeldigvis en dverg? de pleier å irritere seg over filleting :filer:

• Liker 1
Skrevet

Folk som ikke bruker komma.

Skrevet

Folk som ikke bruker komma.

Folk som klager over manglende kommabruk, men som selv ikke bruker det! :sjarmor:

Skrevet

Folk som har synd på seg selv hele tiden og alltid er "offeret." Folk som har vondt et sted hele tiden aka hypokondere.

Folk som mener hele verden bare dreier seg om dem.

Folk som er unormalt selvopptatte.

• Liker 1
Skrevet

Folk som klager over manglende kommabruk, men som selv ikke bruker det! :sjarmor:

Hvor skulle egentlig kommaet vært i det innlegget du siterte? :gjeiper:

Skrevet

på arb.plassen, åpent kontorlandskap; kollega hoster hvert 5. minutt. UTEN å holde seg for munnen, ingen demping fordi vi andre sitter i telefonen... :rope: skjerpings.

Til slutt flyttet jeg hele plassen min. Pers spurte om det var p.g.a. h*n , -Ja svarte jeg. Det er jo fordi du hoster uten å tenke på oss andre.

Jeg sa at i stedet for å utsette meg for slikt, flytter jeg meg, og er kvitt problematikken.

Pers sitter nå alene med 4 tomme plasser rundt seg... Good luck with that :filer:

• Liker 3
Skrevet

Hvor skulle egentlig kommaet vært i det innlegget du siterte? :gjeiper:

Den setningen klarte seg helt fint uten komma, syns bare det var ironisk at klageren ikke selv brukte det.

Skrevet

- Mennesker som aldri smiler!

- Når noen triller på en barnevogn og røyker! Eller gravide som røyker! Nei,det fins ærlig talt ikke noen unnskyldning for det!

- Mennesker som er frekke rett og slett.

- Mennesker som skjeller ut butikkansatte fordi ølsalget stenger før butikken. Tror de virkelig at det er personen bak kassa som bestemmer dette?!

Skrevet

Folk som ikke setter seg i bussen selv om det er mange ledige plasser (dog ikke alene), slik at bussen ser kjempefull ut, og man må bryte seg gjennom folkemengden for å komme fram til ledig sete.

Folk man passerer på gaten, som ikke smiler tilbake når jeg smiler til dem.

Kvinner som "måler" alle de ser.

Hysteriske/overfølsomme/stressa mennesker.

Sjåfører som bruker laaaang tid på å ta av i kryss (gjelder kun når jeg er bak de).

Syklister som sykler over fotgjengeroverganger uten å se seg for, men likevel krever å bli behandlet som kjørende i trafikken (bare ikke når det passer dem).

Par som kliner i folkemasser, på buss, butikk osv (ingen stor fan av PDA).

Skrevet
Par som kliner i folkemasser, på buss, butikk osv (ingen stor fan av PDA).

PDA?

• Liker 1
Skrevet (endret)

PDA?

Public Display of Affection. Tror jeg?

Endret av kaprifolen
Skrevet

Sure folk! Og da mener jeg folk som nesten alltid er sure, ikke de som bare har en dårlig dag ;)

Folk uten selvinnsikt (får håpe folk ikke oppfatter meg som sur nå da :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...