Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Dette havner egentlig under mennesker jeg hater:

Mennesker som skaffer seg dyr, så blir hun/de gravide og finner ut de ikke orker dyret og bare avliver det.

Eller de som tror at man må la katten få et kull med unger før de kastrerer og ender opp med et kattungekull de ikke får gitt bort og dermed må avlive. Merkelig at folk tror at det er sånn man skal gjøre det med katter, men samme tanbkegang har de samme menneskene ikke om hunder. Stakkars katter sier jeg bare.

Andre ting jeg irriterer meg over er folk som tror de har rett til å blande seg borti og bestemme at nå er det på tide at andre får barn og tror de skal bestemme hvor mange barn andre skal få også. De skjønner ikke at dette er en privatsak. Det er tydeligvis en samfunnsplikt som de tror de kan spørre å grave om så mye de vil.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som står foran deg i køen som skal slå av en prat med de bak kassen, som spør 100 spørsmål, som bruker laaaang tid på å betale osv. Sykt irriterende når du f.eks har dårlig tid.

Voksne mennekser som smatter!!

Folk som tror jeg kun lever på salat og vann eller verre sulter meg pga jeg er så tynn. Det stemmer overhode ikke! Jeg spiser helt normalt og det er fryktelig plagsomt når folk tror jeg nesten ikke spiser noe . :roll:

Bortskjemte drittunger.

Jenter som tror de er så forbanna fine og er guds gave til guttene. Ja det er greit å ha selvtilit, men grensa går en plass liksom. Liker ikke arrogante jenter som tror de er så mye deiligere enn alle andre.

Folk som kun babler om seg selv og som gir en stor F i ditt liv. Alt skal handle om dem uansert hva. Slitsomt.

De som jobber på parfymeri. Mange av dem er SÅ masete og skal presse deg til kjøpe masse ting du ikke vil ha. Skal jeg bare ha en maskara, så skal jeg bare ha en maskara og blir litt irritert når de begynner å anbefale meg masse andre produkter. Selvsagt kan de si at den kremen er bra, men når jeg sier jeg ikke er intressert så slutt å mas!! :rope:

• Liker 1
Skrevet

Folk som skriver under AB selv om innlegget ikke er noe særlig å være annonym over (eks mat oppskrifter osv)

Folk som ikke tør å stå for det de sier og mener (igjen AB som har meninger om alt og alle, skriver mann som ab har jeg problemer med å ta de seriøst, de står liksom ikke for det de mener, og hvem som helst kan skrive som ab så de kan like gjerne ha flere innlegg i en tråd som motsier hverandre bare for å være troll)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som irriterer seg over andres anonymitet.

• Liker 3
Skrevet (endret)

HA eg visste at den kom til å komme... :popcorn:

typisk ab`er å bare må gjøre det de kan for å plage andre. det irritere både i hverdagen og på forum. :filer:

Endret av Betty2
Skrevet

Folk som skal slenge dritt og være frekke. Utrolig unødvendig og ser ikke helt vitsen med å være frekk.

De som tilgir utroskap gang på gang på gang. Når man bare gir de en ny sjanse hele tiden, så kommer de ikke akkurat til å skjerpe seg da. Når de vet du bare tilgir uansett :filer:

Fulle menn som så vidt klarer å stå oppreist. Som plager deg og stinker noe helt vilt øl, røyk osv. Yuuk. Utrolig usjarmerende med menn som er kanon fulle.

Folk som ikke kommer på tiden. Det er ikke noe problem hvis det kun er snakk om 5 min, men når man må stå å vente på noen i en halvtime f.eks så er det ikke okey. Det er veldig irriterende og litt respektløst synes jeg når det skjer ofte. Hvorfor noen ikke klarer å komme på tiden skjønner ikke jeg.

AnonymBruker
Skrevet

HA eg visste at den kom til å komme... :popcorn:

typisk ab`er å bare må gjøre det de kan for å plage andre. det irritere både i hverdagen og på forum. :filer:

Slike innlegg som dette er omtrent tre ganger så irriterende som den gjengse anonyme brukeren her på forumet :ler:

Selvinnsikt, much :lete:

• Liker 2
Skrevet

Slike innlegg som dette er omtrent tre ganger så irriterende som den gjengse anonyme brukeren her på forumet :ler:

Selvinnsikt, much :lete:

Det måtte jo komme fra en AB seff. :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Prøver ikke å irritere meg så mye jeg da, men noen gg så blir det for mye, selv for meg. :-)

Selv sluttet jeg å røyke for mange år siden og nyter et deilig røykfritt liv uten å være hysterisk.

Men, det holder hardt når venninna mi kommer, nettopp sittet i bilen sin og tatt en røyk og skal gi meg en klem. Fyttikatta, som det lukter! :kjefte:

Ellers kan jeg henge meg på det meste som er sagt her, spesielt folk som går saaaakte i bredden. Folk som ikke gidder bruke blinklyset skulle det vært skuddpremie på! Bare vent til jeg blir statsminister.

Skrevet

Jeg prøver å la meg irritere minst mulig, og generelt synes jeg ikke jeg altfor ofte kjenner på irritasjonssfølelsen, men når jeg kjører bil, merker jeg at jeg blir lettere irritert (men da stikker det ikke så dypt) og når det går tregt i kassakøen kan jeg la meg irritere. Enten det er kassadama/-mannen som er treg eller en kunde som maser om et el annet som sinker hele køen.

Ellers synes jeg faktisk det er litt irriterende med folk som har lett for å irritere seg, som er pessimistiske og har en negativt orientert fokusering i fht alt og alle.

:sjenert:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

* Jeg irriterer meg grønn over mennesker som alltid er negatvie og som sutrer over hver minste ting :roll:

* Frekke og ustyrlige drittunger.

* Folk som ikke klarer å holde avtaler.

* Selvopptatte folk som elsker å snakke om seg selv 24/7 og som sier de samme tingene om og om igjen. Da blir jeg lei.

* Idioter som stopper opp på toppen/bunnen av rulletrappen. Move your ass!!! Det er folk som skal forbi! :rope::rope:

* De som maser om hvorfor du ikke har fått barn enda. Jeg er kun 20 år og har virkelig ikke noe hastverk som mange andre tydeligvis har. Kjempe plagsomt når folk nærmest presser deg til å få barn så fort som mulig. Hvis ikke blir du en gammel mor. :roll:

* Gutter som IKKE skjønner at nei er et nei og som er masete. Når jeg sier nei jeg vil ikke være med deg hjem, så vil jeg ikke det da. Noen må ha alt inn med teskje.

* De som tror de er så mye smartere og bedre enn meg siden de har høyere utdannelse enn meg. Selv om jeg kun har gått 3 år på VGS, så betyr ikke det at jeg er stokk dum heller.

• Liker 1
Skrevet (endret)
De som jobber på parfymeri. Mange av dem er SÅ masete og skal presse deg til kjøpe masse ting du ikke vil ha. Skal jeg bare ha en maskara, så skal jeg bare ha en maskara og blir litt irritert når de begynner å anbefale meg masse andre produkter. Selvsagt kan de si at den kremen er bra, men når jeg sier jeg ikke er intressert så slutt å mas!! :rope:

Hva med enkelte av de som jobber på elkjøp, expert o.l da? Ble en gang prakka på noe tilbehør til tørketrommel som jeg overhodet ikke hadde bruk for når jeg skulle kjøpe ny komfyr. Som om det er en selvfølge at jeg har tørketrommel? :fnise: (jeg hadde jo det, men det visste ikke han). Ble til slutt en ende på maset når han så på prisen jeg skulle betale for ovnen, og skjønte at dette var ansatt/familierabatt. Og når han da skulle legge inn navnet, så sier jeg: sett den på xxxx xxxxxx du.. (mannen min). Han var sjef for den største avdelingen på huset, og da ble det helt tyst om alt tullete tilbehør, forsikringer osv, og et stk flau ansatt. :fnise:

Men joda, jeg skjønner jo den derre med mersalg osv, i og med at mannen min styrte en sånn avdeling, så fikk jeg jo en liten innsikt i dette greinet. Men måtte flire litt over dette, og når de andre som jobbet der som visste hvem jeg var begynte å flire av det som skjedde. :P

Endret av Namine
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ellers synes jeg faktisk det er litt irriterende med folk som har lett for å irritere seg, som er pessimistiske og har en negativt orientert fokusering i fht alt og alle.

:sjenert:

Jeg er litt motsatt, jeg derimot irriterer meg over folk som aldri blir irritert over noen ting og som på død og liv skal se det positive i alt uansett hvor negativt det faktisk er.

Skrevet

Kom på en ting til:

De som sykler midt i veien når det faktisk er sykkelsti der :kjefte: Verste er når noen sykler ved siden av hverandre og det blir kø. Åhh kan dere ikke heller komme dere opp på sykkelstien?! Får så lyst til å bare hive dem opp der. Egoister er de. Driter i om det blir kø.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Kom på en ting til:

De som sykler midt i veien når det faktisk er sykkelsti der :kjefte: Verste er når noen sykler ved siden av hverandre og det blir kø. Åhh kan dere ikke heller komme dere opp på sykkelstien?! Får så lyst til å bare hive dem opp der. Egoister er de. Driter i om det blir kø.

Enig. Og det selv om jeg ikke har bil.

Skrevet

folk som går med to barnevogner i bredden og sperrer hele veien.

Skrevet

folk som går med to barnevogner i bredden og sperrer hele veien.

De er nok de samme som finner ut at de skal ta med seg 6spedbarn inn på en bitteliten kafè og blir hysteriske fordi de ansatte der sier at de faktisk ikke har plass til alle disse barnevognene.... På en kafè som ikke er noe typisk "ta med seg kidsa på"-kafè. Verden er ikke tilpasset deg selv om du har barn!

Skrevet

* Folk som skjemmer ut ungene, og hvis ungen skriker for den ikke får viljen sin, så får den viljen til slutt. Ond sirkel.

* Folk (vanligvis eldre) som er så hysteriske til alt. F.eks sniker i busskøen og ser livredd ut for at bussen skal kjøre fra dem, sniker i køer, handler inn en hel handlekurv med brød fordi det er på tilbud osv

* det som er sagt om småbarnsforeldre

* Folk som går sinnsykt seint foran meg når det er en smal vei uten mulighet for å komme meg forbi, i stedet for å flytte seg til siden så folk kan komme forbi

* folk i min alder (20 år, +/-) som forventer at foreldre fikser alt med tanke på penger og alle praktiske ting. har flere venner som aldri har vasket en maskin med klær i sitt liv ?!? Og som går til foreldre og får penger når de har lyst på en ny bukse, mobil osv

Skrevet

Jeg er litt motsatt, jeg derimot irriterer meg over folk som aldri blir irritert over noen ting og som på død og liv skal se det positive i alt uansett hvor negativt det faktisk er.

Enig! Slike gladkristne/happygolucky mennesker takler jeg bare ikke å omgås.

Skrevet

forumbrukere som lager hull i diskusjoner med " :popcorn: " eller "denne diskusjonen må jeg følge med på", istedet for å trykke på favoritter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...