Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

-Tenåringsjenter som har blitt planlagt gravide og voksne som faktisk syns dette er greit

-Folk som røyker inne og driter i hvor jævlig det lukter inni huset for folk som kommer på besøk-Huseiere som alltid har som kriterie at de som skal leie leiligheter fra de ikke skal ha dyr, selv om de selv ikke engang bor i samme huset

-Folk som mener at dyr er uten verdi.

-+++ mange andre ting

Så ikke gå på besøk da vel? Litt av en ting å klage på

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Så ikke gå på besøk da vel? Litt av en ting å klage på

Ok så om man har venner som røyker så skal man bare kutte de ut?

Skrevet

-Folk som røyker inne og driter i hvor jævlig det lukter inni huset for folk som kommer på besøk

-Huseiere som alltid har som kriterie at de som skal leie leiligheter fra de ikke skal ha dyr, selv om de selv ikke engang bor i samme huset

Da hadde jeg ikke reist til de som røyker inne. Syns det blir litt teit å irritere seg over hva folk gjør i sitt eget hjem.

Om du syns det er irriterende med røyk inne burde du også skjønne hvorfor huseiere ikke vil ha dyr i en leilighet de skal leie ut. Dyr sliter veldig på et hus, noe som ikke er noe særlig for et senere salg.

• Liker 6
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Da hadde jeg ikke reist til de som røyker inne. Syns det blir litt teit å irritere seg over hva folk gjør i sitt eget hjem.

Om du syns det er irriterende med røyk inne burde du også skjønne hvorfor huseiere ikke vil ha dyr i en leilighet de skal leie ut. Dyr sliter veldig på et hus, noe som ikke er noe særlig for et senere salg.

Men jeg syns det er et tegn på manglende vett og jeg kan virkelig ikke begripe at de ønsker at det skal lukte jævlig der. Hva om de bare leier og skal flytte ut. Jævlig kjekt for de nye som skal flytte inn da. Røyklukt setter seg i alt og sitter i leeenge. Og hva om de har barn da? Barn tar jo skade av sånt. Klart sånt irriterer meg.

• Liker 1
Skrevet

Men jeg syns det er et tegn på manglende vett og jeg kan virkelig ikke begripe at de ønsker at det skal lukte jævlig der. Hva om de bare leier og skal flytte ut. Jævlig kjekt for de nye som skal flytte inn da. Røyklukt setter seg i alt og sitter i leeenge. Og hva om de har barn da? Barn tar jo skade av sånt. Klart sånt irriterer meg.

Det samme gjelder de som er veldig allergiske mot dyr og skal leie en leilighet det har vært dyr i.

Noen syns hunder lukter dritt også.......

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Det samme gjelder de som er veldig allergiske mot dyr og skal leie en leilighet det har vært dyr i.

Noen syns hunder lukter dritt også.......

Det går an å få vekk katte eller hundehår i en bolig det er vanskeligere å få vekk røyklukt. Og argumentet med de som har barn det gidder du ikke å svare på?

Ja noen unger kan være allergiske mot dyr, men de med allergi i familien skaffer seg heller ikke dyr. Man trenger ikke ha astma eller være allergisk for å ta skade av røyk.

Skrevet

Det går an å få vekk katte eller hundehår i en bolig det er vanskeligere å få vekk røyklukt. Og argumentet med de som har barn det gidder du ikke å svare på?

Ja noen unger kan være allergiske mot dyr, men de med allergi i familien skaffer seg heller ikke dyr. Man trenger ikke ha astma eller være allergisk for å ta skade av røyk.

Du irriterte deg å besøke dem fordi det lukter vondt der. Du sa ikke noe om at det var barn der.

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Du irriterte deg å besøke dem fordi det lukter vondt der. Du sa ikke noe om at det var barn der.

Jeg irriterer meg over folk som røyker inne generelt fordi det tyder på at de ikke tar hensyn til andre mennesker.

Gode og hyggelige mennesker er imøtekommende og gjestfrie etter min mening og om man røyker inne fordi dette er mitt hjem og jeg driter i andre, da er man ikke mye gjestfri.

• Liker 1
Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som røyker inne generelt fordi det tyder på at de ikke tar hensyn til andre mennesker.

Gode og hyggelige mennesker er imøtekommende og gjestfrie etter min mening og om man røyker inne fordi dette er mitt hjem og jeg driter i andre, da er man ikke mye gjestfri.

Jeg mener folk må få gjøre som de vil i sine hjem så lenge det er lovlig.

Skal jeg la være å ha katt hvis en av vennene er allergisk mot dyr? Skal jeg ta hensyn til det og gi avkall på å ha dyr?

Om du er allergisk mot røyk, dyr eller noe annet så kan du ikke regne med det blir tatt hensyn til når du er i andre sine hjem.

• Liker 4
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg mener folk må få gjøre som de vil i sine hjem så lenge det er lovlig.

Skal jeg la være å ha katt hvis en av vennene er allergisk mot dyr? Skal jeg ta hensyn til det og gi avkall på å ha dyr?

Om du er allergisk mot røyk, dyr eller noe annet så kan du ikke regne med det blir tatt hensyn til når du er i andre sine hjem.

Jo folk har lov til det men jeg må da få lov å irritere meg over hva jeg irriterer meg over. Er tåpelig å korrigere andre utifra hva det er lov til å irritere seg over eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

*Mennesker som står helt opp i trynet ditt når de snakker til deg. Intimsoner, bitch!

*Mennesker som aldri greier å få fram hva de mener, og snakker sååå utroooolig saaaakteeeee.

*Mennesker med personlighet sammenlignbar med en gråstein.

*Mødre som tror at verden roterer rundt de små drittungene deres.

*Jenter i alderen 16-20 som har som sitt største mål i livet å starte familie med en random rånefyr som de tror er drømmeprinsen.

*Folk som bare snakker om seg selv og sine problem, og når det kommer til deg og ditt gidder de ikke å høre på.

*Mennesker som står så nær deg i køer at du kan kjenne ånden deres i nakken. Igjen, intimsoner!

*Feite folk som bare spiser, spiser og spiser.

*Folk som drar på jobb/fest/skole når de er sørpe forkjøla.

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

-Jeg irriterer meg over om det er kjempelang kø i en kasse på butikken og kassadama eller mannen tar seg veeeldig good tid og gjør alt i slow motion, eller om de bruker evigheter på en kunde når de vet at de er den eneste på butikken og det er mange andre kunder der som også trenger hjelp.

-Og hvis du er på en klesbutikk og trenger hjelp og så hjelper de bare kunder de kjenner og overser andre kunder totalt

-Samme hvis man står i kassa og betaler og kassadama/mannen er opptatt med å skravle med noen om ting som overhode ikke har med jobben og gjøre, og de ser kunden men likevel må kunden bare stå der å vente i en evighet til.

Skrevet (endret)

-Folk som røyker på røykfrie soner

-Folke med barn som tror de er de viktigste personene i verden

-Mennesker som ikke kan kunde serivce

-Barn som sitter mitt i en butikk og hyler, mens foreldrene bare står å prater(ignorerer)

-snikere

-Folk som ikke klarer å være hyggelige mot de rundt seg(MEG MEG MEG MEG MEG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG, alle andre driter jeg i!)

-Folk som må bry seg om hva andre dytter i seg(uansett størelse)

glemte en ting

-Folk på IKEA som enten stopper opp mitt i den trafikerte smale veien eller folk som lar unga sine løpe med møkette sko over alle soffaer og senger..

Endret av mirandaa
Skrevet

Jeg irriterer meg også over mennesker som mener at 'angst' og 'depresjon' er ord jeg bruker kun for å få sykmelding.

(Jobber litt - men er delvis sykmeldt blant annet så jeg kan gå til ukentlige samtaler hos psykolog)

Er også grusomt irriterende med alle de som skal fortelle meg at søvnproblemene jeg har hatt hele livet vil gå over om jeg bare tvinger meg opp til samme tid hver dag en ukes tid.

Og folk som presser seg framst i busskøen, for så å bli stående å lete gjennom veska eller lommer etter kronestykker.

Disse stiller omtrent på samme linje med de som ser ut til å tro at de er de eneste passasjerene på et stort fly - og derfor kan bruke evigheter på å styre med bagasjen før de faktisk flytter seg og slipper de resterende hundre-og-et-eller-annet ventende forbi.

(Må innrømme at jeg ble litt bitchy en gang dette skjedde - og det føltes godt!)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som irriterer meg aller mest er de som alltid avlyser avtaler... og gjerne i siste liten eller uten å si ifra.

Sånn som min tidligere venninne som fant ut at hun ikke hadde råd til å dra på festival alikevel, noe jeg fant ut når jeg satt på bussen å ventet på henne.

Eller (samme) venninne som flyttet inn i kollektivet mitt og bestemte seg da hun var hjemme i en ferie for at hun ikke ville fortsette å bo der. Jeg fikk beskjed av huseverten om at hun hadde sendt oppsigelse. Ikke kom hun opp for å hente tingene sine heller så det var jeg og de andre i kollektivet som ryddet ut av rommet hennes og stablet alt i kjelleren. Etter et år (hvor huseier har prøvd å få tak i henne) kastet vi alle tingene. Når jeg var hjemme i neste ferie så møtte jeg henne igjen (samme vennekrets) og hun ble faktisk forbanna på meg for at tingene hennes var kasta.

Ellers henger jeg meg på mange av de andre punktene her inne :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Det som irriterer meg aller mest er de som alltid avlyser avtaler... og gjerne i siste liten eller uten å si ifra.

Sånn som min tidligere venninne som fant ut at hun ikke hadde råd til å dra på festival alikevel, noe jeg fant ut når jeg satt på bussen å ventet på henne.

Eller (samme) venninne som flyttet inn i kollektivet mitt og bestemte seg da hun var hjemme i en ferie for at hun ikke ville fortsette å bo der. Jeg fikk beskjed av huseverten om at hun hadde sendt oppsigelse. Ikke kom hun opp for å hente tingene sine heller så det var jeg og de andre i kollektivet som ryddet ut av rommet hennes og stablet alt i kjelleren. Etter et år (hvor huseier har prøvd å få tak i henne) kastet vi alle tingene. Når jeg var hjemme i neste ferie så møtte jeg henne igjen (samme vennekrets) og hun ble faktisk forbanna på meg for at tingene hennes var kasta.

Ellers henger jeg meg på mange av de andre punktene her inne :)

Hjelpe meg. Enkelte folk bare eier ikke respekt for andre. Og hvorfor bli sur for at dere kasta tingene hennes når hun tydeligvis ikke gadd å hente de?

Skrevet

Hjelpe meg. Enkelte folk bare eier ikke respekt for andre. Og hvorfor bli sur for at dere kasta tingene hennes når hun tydeligvis ikke gadd å hente de?

Er det lov å bare si opp en leiekontrakt helt spontant? Trodde det var mange måneders oppsigelsestid over alt, jeg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Er det lov å bare si opp en leiekontrakt helt spontant? Trodde det var mange måneders oppsigelsestid over alt, jeg

Ja det er iallefall vanlig med oppsigelsestid, men jeg tror man kan si opp tidligere mot at man ikke får tilbake alt depositumet eller at man må betale leie helt til oppsigelsestiden går ut selv om man ikke bor der lengre eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som skrev om venninna lengre opp. Hu betalte nok husleie i 3 måneder etter hun ikke kom opp igjen, for det var oppsigelse ja, men hun kom aldri opp dit igjen.

Bortkasta penger spør du meg. 3 måneders husleie + alle tingene hennes. Klær, dvder osv blir jo en fin sum.

Og huseier både sendte brev, mailer og prøvde å ringe men fikk aldri noe svar, så etter et år ble tingene kastet/gitt bort (fretex å sånn).

Ikke skjønner jeg at hun ble sur, men hun regnet vel med at siden vi var venner så ville jeg sikkert ikke la noen kast e alle tingene hennes eller noe).

Skrevet

- Folk som alltid kommer for sent til avtaler

- Folk som fikler med mobilen på kino (får lyst å kaste både mobilen og eieren i veggen)

- Folk som kjører ti km/t under fartsgrensen

- Folk som ikke bruker blinklys i rundkjøringer

- Folk som ikke er i stand til å ta konsekvensene ved egne valg og skylder på alt annet. Ansvarsfraskrivelse er noe av det verste jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...