Gjest Aliyyah Skrevet 8. juli 2011 #21 Skrevet 8. juli 2011 *De som spiser/snakker høyt/vrir seg som ormer/har kollokvie på lesesalen. *De som ikke vet hva et lommetørkle er til. *De som stopper rett foran deg på gaten. *De som stopper opp midt i gangfeltet og begynner å prate! Hallo!!! Hva er det for noe? *Barnevognmafiaen. *Hundeeiere som ignorerer båndtvangen, OG ikke plukker opp dritten. *Folk som prater som om de vet så mye mer enn deg, og så viser det seg at de ikke har stort peiling. Å jobbe i en bransje betyr ikke automatisk at man vet alt så mye bedre enn andre. *Bilister som skal presse seg inn foran deg, spesielt drosjesjåfører. *Folk som ikke vet hva speil og blinklys på bilen er.
Coffee1234 Skrevet 8. juli 2011 #22 Skrevet 8. juli 2011 - Kunder som ringer inn på kundeservice som såvidt klarer å mumle fram hva som er problemet etter at de stønner høyt og virker som om de driver med VM i sakte-prating... - Folk som prater om seg selv uten å lytte... Føler det er altfor mange av dem. - Mennesker som krangler bare for å krangle og å ha "rett", uten å innrømme feil fordi de er for stolte
altflyter Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #23 Skrevet 8. juli 2011 Helt enig! Håper forresten ikke at jeg fremstår som er person som klager på alt og alle (refererer til innlegget mitt ovenfor), følte bare det var deilig å få ut et par punkter da jeg først var i gang Haha! Tror jeg har vært verre enn deg, bare på flere innlegg:/ Har fått barnefamilier litt oppi halsen i det siste, så håper ikke folk tror jeg er supernegativ heller. Trengte bare en utblåsning, da jeg blant annet ble skjelt ut av en mor med en liten datter på 5 som spurte om hun kunne få slippe fram med datteren sin.. Dette var på en av de største konsertene på hovefestivalen, hvor folk hadde ventet i timevis for å stå langt framme. Og jeg må ærlig si at barn har ingenting på festivaler å gjøre, og OM de skulle være der så er jeg kynisk nok til å si at nei. det kommer jeg ALDRI til å ta hensyn til. Alle presser og vil fram på konserter og barn har ingenting i en slik folkemengde å gjøre. Er foreldrene dum nok til å presse seg fram med ungene, kan de ikke forvente særbehandling. Sånn. nå er jeg definitivt mer negativ enn deg... og forhåpentligvis ferdig å høvle barnefamilier:) 1
Coffee1234 Skrevet 8. juli 2011 #24 Skrevet 8. juli 2011 Takler heller ikke folk på kvinneguiden som skal kverrulere av hver minste lille ting man ikke er enig i... Man kommer langt med å respektere forskjellige meninger her i livet! 1
Wesla Skrevet 8. juli 2011 #25 Skrevet 8. juli 2011 - Folk som avslutter settninger med "si" - Folk som går altfor sakte - Folk som kaster seg frem i køen om det åpner en ny kasse - Folk som snakker nedlatende til de snille menneskene som jobber i kassa
spinnwild Skrevet 9. juli 2011 #26 Skrevet 9. juli 2011 Personer som alltid skal overbevise andre om at de har det mye bedre/verre enn disse.
altflyter Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #27 Skrevet 9. juli 2011 - Folk som kaster seg frem i køen om det åpner en ny kasse Jeg var på butikken i stad og skulle ha en pose med poteter og en tyggispakke. Da jeg nesten hadde lagt fra meg varene på samlebåndet kom det en dame med FULL handlevogn og kastet seg inn foran meg. Både jeg og ekspeditøren ble så paff av vi sa ingenting!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. juli 2011 #28 Skrevet 9. juli 2011 Nevn en eller flere ting som irriterer deg mest av alt når det gjelder andre folks oppførsel. Jeg holder en knapp på småbarnsforeldre som tar med seg barna på 4 og 7 på festival og klager over at ingen tar hensyn evt ikke lar barna slippe fram... Irriterer meg over folk som alltid skal være politisk korrekte hele tiden. 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 9. juli 2011 #29 Skrevet 9. juli 2011 Hmm, jeg lar meg irritere av: - Småbarnsforeldre som tror at hele verden stopper opp pga. barna deres. Jeg elsker barn og jeg vet at barna er fremtiden. Men er det virkelig nødvendig å stoppe en hel turbuss når man har det travelt, bare fordi at mora må kjøpe klubben til ungen så ungen slutter å mase? Er det virkelig nødvendig for småbarnsforeldre å snike i køen på Rema 1000 fordi de har unger? Hmmm. - Folk som ikke respekterer at andre er annerledes og har andre interesser. "Hva driver du med?", "jeg driver med seiling", "hah! Seiling!? For noe dritt! Jeg driver med golf, jeg..." - Naboer som klipper plenen halv 4 om natten! Woot, kan de ikke klippe plenen på ettermiddagen sånn som alle andre? - Folk som ser ned på eller diskriminerer alle med hund og alle hunder, fordi at _noen_ hunder er aggressive, lite sosiale og pisser overalt. Når man er ute etter leilighet er det f.eks. svært ofte man blir diskriminert pga. at man har hund. Kjipt egentlig. 1
Gjest Hannee Skrevet 9. juli 2011 #30 Skrevet 9. juli 2011 Folk som går i bredden inne på kjøpesenter. MAKAN! Eller stiller seg i hver sin ende av en vei inne i en butikk og snakker slik at du MÅ gå igjennom dem. Eller de som stiller seg foran rulletrapper for å skravle slik at man må hoste seg blå før de skjønner at noen av de seks mrd. menneskene på denne jorda faktisk også har behov. Er så utrolig enig her! Og ofte så enser de ikke at man faktisk skal forbi dem, så må man si unnskyld, unnskyld kan jeg komme forbi? Og da blir de irriterte for at de må flytte seg og for at jeg avbryter samtalen. En annen ting som er irriterende er når en ny kasse åpnes i butikken, da SKAL IKKE DEN SOM STÅR BAKERST I KØEN GÅ FØRST TIL DEN NYE KASSA!!!!
Gjest Hannee Skrevet 9. juli 2011 #31 Skrevet 9. juli 2011 folk som skal samle seg foran inngangspartiene og røyke der, slik at mann må gå igjennom all røyken for å komme inn. fy fy til noen senter som selv plasserer askebeger /bøtter rett utenfor inngangspartiene. Det er så plagsomt. Jeg er allergisk mot røyk, og sa i fra engang at det ikke er lov å røyke uten for offentlige innganger, da sa personen dra til helvete din unge..
Capricorn Skrevet 9. juli 2011 #32 Skrevet 9. juli 2011 Vanskelig å kåre den mest irriterende, men kommer på noen. Høylytte spisevaner. Folk som har funnet ut at det er en god idè å ikke oppdra barna sine for så å klage på hvor slitsomt det er å ha barn. Folk som avbryter og skravler i munn på hverandre. Folk som ikke gidder å jobbe for så å klage på at de har dårlig råd. Folk som aldri går når de er på besøk. (henger litt sammen med de som ikke gidder å jobbe, de skal jo ikke tidlig opp) 1
spinnwild Skrevet 9. juli 2011 #33 Skrevet 9. juli 2011 Generelt folk som ikke bryr seg om at det finnes flere/andre mennesker i verden.
Capricorn Skrevet 9. juli 2011 #34 Skrevet 9. juli 2011 folk som skal samle seg foran inngangspartiene og røyke der, slik at mann må gå igjennom all røyken for å komme inn. fy fy til noen senter som selv plasserer askebeger /bøtter rett utenfor inngangspartiene. Dette er jeg helt enig i. Jeg røyker selv og syns det er litt rart at de plasserer askebeger så nære døra. Løsningen min er at jeg står et stykke vekk fra døra hvor folk ikke må gå forbi og kaster sneipen i askebegeret på vei inn. Skjønner godt at folk ikke liker å skjære seg gjennom masse røyk med barnevogner. På den andre siden er det irriterende når ikke-røykere oppsøker røykeplasser og klager på røyken.
smalls Skrevet 9. juli 2011 #35 Skrevet 9. juli 2011 Folk som tar MYE plass og som hele tiden skal være i sentrum. Alt skal handle om dem. Det er liksom meg meg meg meg meg meg meg meg helt tiden Idioter bak rattet som enten kjører alt for fort eller alt for seint. Sure kjerringer i serviceyrket. Ikke noe særlig å bli møtt av en gretten og lite imøtekommende kjerring bak disken på NAV. Folk som ikke klarer å komme på tiden og som ikke klarer å holde avtaler. Folk som sniker i køer!! Maken! Overvektige som hele tiden har en unnskyldning for å ikke trene eller spise sunt Men så syter de over hvor feite de er.
Sophia. Skrevet 9. juli 2011 #36 Skrevet 9. juli 2011 - Folk som mener de alltid har rett. - Folk som ikke tar hensyn til andre. - Folk som alltid kommer for sent, og ikke skjønner at det er noe gale med det. - Folk som snakker best med de de snakker sist med. - Folk som klager over hvor stygge andre er når de ikke ser ut selv. - Folk som ikke respekterer andre meninger enn sin egen. - Folk som røyker i busskuret (regn eller ikke - røyk utenfor!). - Folk som ikke gjør noe for å trøste hylende unger på offentlige plasser. (Spesielt fly, buss, restauranter o.l...)
Gjest Linda sofie Skrevet 9. juli 2011 #37 Skrevet 9. juli 2011 - Unger som overhode ikke eier oppdragelse og foreldre som bare lar de bråke og herje vilt rundt på cafe, restauranter osv - Egoistiske mennesker som kun tenker på seg selv. - Folk som hele tiden skal hakke og kverulere på absolutt alt!! - Folk som alltid skal ha viljen sin og hvis de ikke får viljen sin, så begynner de å sutre som en 4 åring i trassalderen. - De som presser og dytter i køer!!! Verste er når man skal inn på buss/tog. Virker nesten som de er redde for at bussen eller toget skal reise fra de. Slapp av folkens! - Nysgjerrige folk som blander seg i ting de overhode ikke har noe med. - Folk som snakker til deg som du skulle vært en idiot og som tror de er så forbanna smartere enn deg. - Folk som gjentatte ganger avlyser avtaler. Det er sykt irriterende.
Gjest Linda sofie Skrevet 9. juli 2011 #38 Skrevet 9. juli 2011 Kunne ikke vært mer enig i den der. Var på tgi fridays en torsdagskveld i nitiden, hvor en mor med to små barn gikk til baren og ba dem dempe musikken fordi barna syntes den var for høy. Rett etterpå presterte hun å begynne å skifte på ungen sin PÅ spisebordet. Personalet bad henne om å bruke stellerommet, og hun skjønte ikke problemet:S 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. juli 2011 #39 Skrevet 9. juli 2011 -Tenåringsjenter som har blitt planlagt gravide og voksne som faktisk syns dette er greit -Folk som røyker inne og driter i hvor jævlig det lukter inni huset for folk som kommer på besøk -Huseiere som alltid har som kriterie at de som skal leie leiligheter fra de ikke skal ha dyr, selv om de selv ikke engang bor i samme huset -Folk som mener at dyr er uten verdi. -+++ mange andre ting 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. juli 2011 #40 Skrevet 9. juli 2011 - Unger som overhode ikke eier oppdragelse og foreldre som bare lar de bråke og herje vilt rundt på cafe, restauranter osv - Egoistiske mennesker som kun tenker på seg selv. - Folk som hele tiden skal hakke og kverulere på absolutt alt!! - Folk som alltid skal ha viljen sin og hvis de ikke får viljen sin, så begynner de å sutre som en 4 åring i trassalderen. - De som presser og dytter i køer!!! Verste er når man skal inn på buss/tog. Virker nesten som de er redde for at bussen eller toget skal reise fra de. Slapp av folkens! - Nysgjerrige folk som blander seg i ting de overhode ikke har noe med. - Folk som snakker til deg som du skulle vært en idiot og som tror de er så forbanna smartere enn deg. - Folk som gjentatte ganger avlyser avtaler. Det er sykt irriterende. Signerer på alle disse. og spesielt de som avlyser i siste liten. Eller etter de skulle vært der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå