Gjest Jas Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Kan noen anbefale en privat psykiater eller psykolog i Stavanger eller Sandnes-området? Vil helst foretrekke en psykiater. Vet noen prisen for en time hos privat psykiater/psykolog? Har gått til en offentlig psykiater en stund, men føler at jeg ikke får hjelpen jeg trenger.
Gjest Anonymia Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Har ikke noen å anbefale dessverre, men å advare mot.. Har kun gått til denne ene.. PSYKIATER KRISTIN MJELDHEIM, STAVANGER. Trodde jeg ble hørt og møtt med forståelse, men fikk sjokk da jeg leste sluttepikrisen. Ble tillagt flere dårlige egenskaper/ting som jeg overhodet ikke kjente meg igjen i. Høres kanskje naivt ut, da en vil tro at fagpersonen alltid har rett. Men her er det mistanke om en fagperson som tror at alle som kommer til "behandling" eller rådgivning er syke. I grunn hadde vi vel alle hadd bruk for å konsultere en psykolog/psykiater innimellom (dyktige sådanne), kanskje til og med fagfolkene selv?? Et tankekors. En må vokte seg for som fagperson, å sykeliggjøre folk som er friske, fordi det høres bedre ut enn å skrive noe positivt i epikrisen. Epikrisen kan komme til å forfølge deg resten av livet, som en del av legejournalen din. For noen har det en betydning! Lykke til! Du kan nok med fordel forhøre deg litt rundt/nettet før du velger psykolog/psykiater. Hilsen voksen, meget oppegående dame som i en periode i livet hadde behov for noen å snakke med.
Gjest Anne Losnegaard Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 For et år siden da jeg lå nitt nede fortellling, fikk jeg anbefalt psykolog Ellen Hegreberg av en kollega. Jeg har siden gått til henne ca en gang i uken, og fått god hjelp. Nå er jeg endelig oppe og går igjen, men fortsetter å gå til henne - får enormt mye ut av samtalene med henne. Ellen Hegreberg jobber nå hos Kolibri Medical i Sandnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå