Chiyo Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Begynte å tenke litt på alle tingene man kunne gjøre i The Sims 2, som man ikke kan i The Sims 3. Jeg savner: *At man hadde mye flere muligheter for kyssing. *Mange flere prate muligheter. Kommer sikker på mange andre ting når jeg først tenker meg godt om. Hva savner du?
Kirby Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Jeg savner kjæledyrene og muligheten for forskjellige årstider!
Chiyo Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2011 Jeg savner kjæledyrene og muligheten for forskjellige årstider! Good point! Dyr får vi snart, men årstider hadde vært fint.
Tabris Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 Årstider, kjæledyr (men tror de kommer nå) og universitetet!
Gjest Blubberella Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Jeg savner å bygge hele byer og nabolag. Det ble så mye mer innviklet i Sims 3...
Chiyo Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2011 Off topic, men jeg skulle ønske man kunne være med simmene på Boarding School. Det hadde blitt litt som University.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå