cizza Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Hei! Ser ut til at det blir i sør det er finest vær, så da drar vi dit Har noen steder å anbefale som er helt greie å bo på? Det må bli campingplass, for ingenting annet er ledig nå Gjerne rundtom Risør. Håper på hjelp
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Jeg vet ikke, men henger meg på denne Så, blir det fint vær på sørlandet, altså?
cizza Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2011 Jeg vet ikke, men henger meg på denne Så, blir det fint vær på sørlandet, altså? Ja, det skal visst bli det Hvertfall bedre enn der jeg bor, så da gjelder det å komme seg vekk når man har muligheten..regnet i 3 uker nå så...
cizza Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2011 Svarer her selv nå, for har kommet hjem fra campingtur Jeg vil anbefale to campinger og det er: - Louisenberg camping i kragerø, familievennlig og stor. vennlig personale, og bra sanitæranlegg med mange wc og dusjer De som er fastboende her er heldig, for det var mange flotte plasser som lå usjenert til. - Rognestranda camping i Stathelle, herlig uteområde med strand og svaberg. Bra sanitæranlegg og meget hyggelig personale. camping er egentlig ganske så flott
elisabeth30 Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 moysanden camping i grimstad er 5-stjerners 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå