Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at såkalte bukkehornsfrø skal gi finere og tykkere hår, synes det høres litt spennende ut! Noen som har prøvd disse frøene? Funker det?

Del gjerne også andre tips om frukt, bær, frø som har MERKBAR EFFEKT på hud, hår, negler, øyevipper, osv! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulrot gir fin hudfarge. Banan gjør at man ikke blir like oppblåst i magen og man holder mindre på væske i kroppen. Te, særlig grønn, fungerer mot alt -det er så bra på tusen forskjellige måter. Asparges skal visstnok gjøre deg slank, mens advokadoen har en viss effekt på å gjøre magen flatere.

AnonymBruker
Skrevet

dytte

Skrevet

Da jeg sluttet med hvete, sukker, søt frukt, syntetisk/ferdigmat, mat med høy GI generellt, gjær, melk, og la til MYE grønnsaker i kosten, mye rawfood og vegansk kost, mye sunne oljer fra gode kaldpressede olivenolje samt omega 3 osv, så har jeg fått fantastisk fint hår, huden stråler (bruker forøvrig organisk hudpleie), neglene vokser utrolig fort samtidig som de er sterke, alt av eksem/utslett borte, tåler solen mye mye bedre, får ikke fler fregner slik jeg alltid gjorde før i sola, og et immunforsvar av stål.

Tok tid å se resultater, i begynnelsen protesterte kroppen veldig på endringene, mye avgiftning osv. Men, halleluja og amen for hva kosthold gjør av positiv art for kroppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...