Gjest Helle Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Jeg har hatt sex med tilsammen 17 stk, men kun to av de har hatt precum. Elskeren jeg har nå blir veldig våt og jeg syntes det er utrolig opphissende, han blir skikkelig våt, og dete smaker godt :-) Er dette uvanlig og HVA er det egentlig? Lurer også på om de som får det får det hver gang de er kåte, eller om det bare er innimellom. Han min har ihvertfall vært våt hver gang.....
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Mannen min får det hver gang. Jeg syns ikke det er så opphissende da, så for min del kunne han godt vært tørr Smaker bare slim.
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Typen får det av og til. Tror ikke det er så uvanlig og det er vel sædvæske som kommer ut. (Tror det er de såkalte "lystdråpene")
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 De kommer for å gi glid. Tror ikke jeg har vært sammen med (ikke lagt merke til iallfall) som ikke har hatt disse deilige dråpene.
Gjest HunterLady Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Min har også innimellom. Spesielt når jeg rimmer han. Da renner det av kuken. Er heftig!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Hæ? Jeg trodde alltid precum kom før utløsningen til mannen:s
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå