miamia23 Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Hjælp! Jeg blir for våt.. det har gått så langt nå at jeg ikek engang tør å la han gå ned på meg i frykt for at han kommer til å drukne.. heldigvis har jeg klart å holde meg til en og samme de siste 2 mnd.. så nå tør jeg å si sorry og tørke meg når jeg kjenner at det blir for vått.. firskjonen uteblir.. og jeg trener musklene mine som faen hver dag!! men ja.. det blir for vått.. og de av dere som sier at nei, men det er jo bedre enn omvendt.. vel, dere har ikke opplevd dette. noen tips til hva jeg kan gjøre? har noen andre opplevd det?? jeg har forøvrig alltid hatt det sånn.. litt opp og ned.. men ja.. og jeg har hatt regelmessig sex.. men nå som jeg er blitt singel igjen.. så blir det jo fryktelig pinlig.. og jeg elsker oral sex!!
Rozie Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 (endret) Har dette problemet selv, så er det noen som skjønner deg er det meg! Men kjæresten min (som forøvrig var jomfru når jeg møtte han) er virkelig den beste elskeren jeg har hatt. Han blir kjempeglad når jeg blir våt, fordi han vet det er fordi jeg blir så tent på han. Selv skjemtes jeg veldig i begynnelsen, - men istedet for å sutre eller gjøre meg mer skjemt tok han fatt på problemet selv. Gentleman da, sjø Det han gjør er å fingre meg når jeg blir våt. Med alle fingrene (ikke samtidlig da, ehheh), - og heeelt inn. Etter en stund er det meste av det våte brukt opp så fingrene skal kunne gli lett inn, dermed "overfører" han væska til området rundt kjønnsleppene og klitoris istedet. Under denne praktiske måten får jeg i tillegg en masse nytelse, - så er veldig stolt over måten gutten min har fikset "problemet"! Men ja, - om du kan snakke ærlig med den du har sex med og si at det hjelper om han fingrer deg litt først, er problemet fort løst. I tillegg er det virkelig helt nydelig å komme til penetreringa etter en liten teasing-seanse med fingre. Håper det hjelper deg! EDIT: "Det han gjør er å fingre meg med alle fingrene.." Mente absolutt ikke fisting. D: Endret 8. juli 2011 av Rozie
Gjest womenwomen Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Hjælp! Jeg blir for våt.. det har gått så langt nå at jeg ikek engang tør å la han gå ned på meg i frykt for at han kommer til å drukne.. heldigvis har jeg klart å holde meg til en og samme de siste 2 mnd.. så nå tør jeg å si sorry og tørke meg når jeg kjenner at det blir for vått.. firskjonen uteblir.. og jeg trener musklene mine som faen hver dag!! men ja.. det blir for vått.. og de av dere som sier at nei, men det er jo bedre enn omvendt.. vel, dere har ikke opplevd dette. noen tips til hva jeg kan gjøre? har noen andre opplevd det?? jeg har forøvrig alltid hatt det sånn.. litt opp og ned.. men ja.. og jeg har hatt regelmessig sex.. men nå som jeg er blitt singel igjen.. så blir det jo fryktelig pinlig.. og jeg elsker oral sex!! Jeg blir også alltid veldig våt , men det har aldri plaget meg eller redusert min egen nytelse . Menn har brukt å bemerke det også , at jeg er veldig våt . Men som noe positivt de synes er bare opphissende .Det reduserer ikke min nytelse å være veldig våt , jeg er veldig følsom når jeg er skikkelig våt , kanskje forde jeg er extra kåt da . Jeg har et følsomt g-punkt heldigvis , så for meg er det bare en fordel å være skikkelig våt , da er jeg som oftest mest følsom innvendig og utvendig også . For da er jeg veldig sensitiv og kåt og trengende også , og sexen er alltid best da .Menn kan merke mindre friksjon om man er veldig våt , mens jeg merker det ikke . Rart . Om du synes det virker motsatt på deg , og du føler mindre pga det , er det jo bare å tørke vekk litt av det overflødige . Så skulle vell problemet ditt være løst . Eller kanskje din partner har en LITEN penis ? Er jo ikke sikkert du er for våt , men heller han som er for liten .... Mine elskere har alltid vært ganske godt utstyrt , så kanskje derfor jeg aldri har syntes min egen extremt gode glidemiddelproduksjon , er noe problem for meg . Passer man sammen fysisk godt , er samleie kjempedeilig , selv om det er veldig vått og minimalt med friksjon . Er det likevell kjempedeilig . Sex er best når man er skikkelig våt synes nå jeg .
Gjest Katten. Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Ha en håndduk tilgjengelig og tørk litt underveis, da spesielt av hans penis. Uansett hvor veltrent man er, så vil friksjonen være vesentlig nedsatt når det er ekstremt vått.
Erotisk Flukt Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Merker at dette er et stort problem for en del jenter, men jeg mener at de ikke bør fortvile. Og en mann vil bare ta det som et kompliment at hun er meget meget våt. Enkle er å "trekke ut" fuktigheten, som jeg ser det allerede har kommet tips om. Å bruke fingre eller penis, for så å trekke den ut. Inn, og helt ut. På denne måten vil mye av våtheten i skjeden forsvinne og man får økt friksjon. Jeg personlig styrer unna håndkle eller papir for å tørke bort fuktigheten. Dette fordi det skaper en uharmoni i den seksuelle settingen. Videre er det meget deilig for henne å kjenne en penis som blir trukket helt ut, for så kjenne den trenge seg inn i igjen. Dette fordi den da stimulerer åpningen av skjeden, noe som havner i bakleksa når man har sex uten denne metoden. Ikke fortvil, ta det med et smil. -Domino
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå