Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags treningsklær bruker dere på treningssenteret? F.ex på aerobic?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener kun styrketrening og trives best i treningstights og en singlett med sportsbh under :) Og sko fra Nike.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en teknisk bukse som sitter i livet og lårene, men som er løsere nedover beina. Alltid en teknisk t-skjorte og sportsbh. Bruker tekniske sokker fra Nike.

AnonymBruker
Skrevet

Løpetights i enten capri eller 3/4 lengde innendørs, sportsbh og teknisk tskjorte. Utendørs går det ofte i vanlige singleter og tskjorter, blir bare så klam og ekkel av de innendørs.

Skrevet

Løpetights (enten full lengde eller capri), sportsbehå, to singletter (vanlige), ankelssokker (helst tekniske) og løpesko enten jeg trener styrke eller løper på tredemølle. Når jeg trener knebøy og markløft trener jeg i sokkelesten. Når jeg løper ute kler jeg meg etter været.

Skrevet

Løpetights, teknisk t-skjorte, sportsbh, asics løpesko

Skrevet

Skrevet

Jeg løper bare for tiden, og bruker løpetights i alle lengder eller løpeshorts, sports-bher og hipstere, t-skjorter (tekniske om det er skikkelig varmt, men syns de er litt ekle å ha på), tekniske sokker, om det er vind har jeg en lett løpejakke som er rosa, asics løpesko og nike +.

Bruker for det meste ronisch og nike.

Skrevet

Løpetights i diverse lengder, tekniske t-skjorter/topper, ankelsokker og løpesko/innesko/sykkelsko.

AnonymBruker
Skrevet

Nike fitness bukse, sportsbh, teknisk t-skjorte og nike joggesko

Skrevet

Joggebukse, t-skjorte, sportsbh, sokker og Nike-sko.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

SportsBH, tights (lange eller under kneet - alt etter årstid og temperatur) og treningstopp type T-skjorte (sånn lettvasket og pustende materiale). Sko fra Reebok.

Trener apparattrening på helsestudio.

Skrevet

Løpetights i forskjellige lengder + treningstopp (t-skjorte) og asics joggesko :) Bruker dette inne, men ute varierer det veldig alt etter hvordan temperaturen og været er.

Gjest *smak*
Skrevet

Hva er teknisk t-skjorte?

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Løpetights i full lengde eller capri, sportsBH, teknisk t-skjorte og joggesko.

Dersom det er vind har jeg på meg en vindtett løpejakke.

Dersom det er kaldt ute eller på lange fjellturer bruker jeg ulltrøyer fra Devold. Bruker også fjellshortser fra Bergand, Norrøna etc. på lange fjellturer.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er teknisk t-skjorte?

Pustende t-skjorte som transporterer fukt (svette) bort fra kroppen. Den tørker også superraskt.

Skrevet

tights, singlett og Puma sko

Skrevet

Jeg trener kun jogging utendørs og bruker løpetights fordi det er behagelig og sports-BH, løpejakke hvis det er nødvendig. Bruker vanlig t-skjorte og vanlige sokker. Det viktigste er egentlig joggeskoene, resten bryr jeg meg ikke særlig om.

• 3 uker senere...
Skrevet
to singletter

Hvorfor bruker du to singletter? :)

Skrevet

På senter blir det vanligvis treningstights, singlet og sportsbh. Av og til videre treningsbukse hvis jeg bare skal løfte vekter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...