Gå til innhold

Klinikk Stokkan

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Heisann.

I dag har jeg bestilt konsultasjonstime på Klinikk Stokkan(brystforstørrelse). Jeg fikk time hos overlege Ola Evjen, i slutten av januar.

Da lurer jeg på om noen av dere andre har vært der, og hva dere synes?

-- venter spent på svar--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mirabell

Jeg har vært hos ham, og han er en flink kirurg.

Men størrelsen blir sånn som han vil, du får IKKE store pupper der hvis det er det du vil ha.

Selv hadde jeg mye løs hud (pupper med sleng), men puppene ble langt fra fyllt opp, slik at det faktisk så ut som jeg hadde trengt en brystforstørrelse ETTER at jeg hadde vært der også.

De gikk også inn gjennom brystvorten, noe som mange kirurger har begynt å gå bort fra, fordi arrene synes bedre og det er større sjanse for at følelsen i brystvortene blir borte for en stund eller for alltid.

Nå er det to år siden jeg var der, så de kan jo ha begynt å gå inn i folden under brystet, de også.

Dra heller til Oslo! Der har du flere klinikker og kirurger å velge i, og i tillegg utfører disse langt flere opersjoner, så de har mer erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hørtes jo litt betenkelig ut!

Har jo sett at mange er fornøyd med fornebuklinikken, kanskje man skulle dra dit?

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirabell

Jeg var på Fornebuklinikken, og er storfornøyd med dem!

Du blir kanskje fornøyd med Klinikk Stokkan også, jeg fikk lagt inn 350 ml der, men det var ikke nok for å få et godt resultat. Det er jo mange som ikke ønsker å legge inn så mye engang, så de har sikkert mange fornøyde kunder også. Men det skader ikke å sjekke nøye når du først skal gjøre det.

Hvor mye tenker du å legge inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har undersøkt litt klinikker nå. Colloseumklinikken virket bra også.

Har størrelse 75A nå og kunne tenkt meg en stor B eller liten C cup, så jeg tenkte at ved å legge inn ca 300 ml kunne jeg få den størrelsen. Det må jeg jo selvfølgelig snakke med legen om.

Bor jo et stykke unna oslo, men de tar jo konsultasjon over telefon hvis de får bilder. Så slipper jeg å reise dit bare for det liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...