Gjest embla Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Hei! Har ei jente på snart 14 som jeg tenkte skulle få begynne å bruke eye q. Har lest at dette skal hjelpe for konsentrasjon og kortidshukommelse. Det er også gjort gode erfaringer med barn med adhd sier reklamen. Noen av dere som har prøvd dette?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Eye Q som i linser?? i såfall bør du ha litt styrke, gå til optiker og få anbefalt et produkt, ikke kjøp fra nettet, det kan faktisk være dyrere enn og kjøpe i optisk forretning.
Gjest embla Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Eye Q som i linser?? i såfall bør du ha litt styrke, gå til optiker og få anbefalt et produkt, ikke kjøp fra nettet, det kan faktisk være dyrere enn og kjøpe i optisk forretning. nei... eye q som kostholdstilskudd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 Vi har prøvd det selv og syntes det er svært bra for oss , men måtte bruke det i over 2 måneder før vi begynte å merke effekten . Eye Q er dyrt , spesielt i begynnelsen , men absolutt verdt det !
Gjest Puppi Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Jeg syns ikke jeg merket noe som helst på vår sønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå