Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gitt opp intimbarberingen, det blir bare sårhet og inngrodde hår osv av det. Har prøvd alle mulige råd og tips, så nå er det bare slutt.

Men jeg har ikke lyst å la det vokse helt fritt heller, så jeg tenkte på en sånn hårtrimmer som kan kutte håret til en lengde på noen få mm, sånn at det blir velstelt, men ikke så kort at det stikker.

Har sett litt rundt og lest på hårtrimmere. De fleste er jo beregnet på å klippe håret på hodet, og det står advarsler om å holde øret godt unna når man klipper så det ikke blir skadet. Det får meg til å bli litt usikker på å bruke sånt i intimsonen... Jeg ser det finnes egne kroppstrimmere, men klarer ikke å se at de er vesentlig annerledes bygget enn de til hodehåret, utenom at kroppstrimmerne naturlig nok ikke er laget for å klippe håret i 10 cm...

Så jeg lurer: Er det noen som har erfaring med å bruke trimmere til intimklipping? Er det trygt? Noen spesielle merker som anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er brukeren som avgjør hvor trygt det er.

Man må følge med og strekke ut folder og slikt, man blir raskt vant til dette. Har personlig aldri skadet meg med trimmer.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke trimmere anbefales? Hørte en gang en jente snakket om en fra Phillips som vistnok var veldig billig, under 300 kroner tror jeg?

Skrevet

Jeg bruker Philips bodygroom. Kan ikke forestille meg annet enn at den funker på jenter også.

Skrevet (endret)

Jeg har en gammel og billig Remington, husker ikke hvor jeg kjøpte den. Valgte vel den hovedsakelig fordi den var rosa og kom i en fin mappe :P Regner med at de fleste er helt greie til bruk liksom...

Endret av spinnwild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...