AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Har et problem med iPoden som nylig har startet. Jeg merket det først i går da jeg skulle høre på musikk. Da skjermen gikk i "svart", som den pleier å gjøre, så stoppet også musikken. Det har aldri skjedd før. Har restartet iPoden på to forskjellige måter men det har ikke lykkes. HJELP! iPoden min er bare 1 år gammel.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Hva skjer med den når du slår den på nå da? Slår den seg på og klikker, eller vil ikke den slå seg på i det hele tatt? Jeg bruker alltid metoden der man holder inne meny og midtknappen, og det funker for meg.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Hva skjer med den når du slår den på nå da? Slår den seg på og klikker, eller vil ikke den slå seg på i det hele tatt? Jeg bruker alltid metoden der man holder inne meny og midtknappen, og det funker for meg. Slår seg på helt fint. Ikke noe problemer der. Eneste er som sagt at når musikken spilles så forsvinner den når skjermen "slår seg av". Eeh, meny og midtknapp? Har den her jeg: http://img684.imageshack.us/img684/9777/ipodmc697or16.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå