Gå til innhold

Usikker ang date..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er veldig usikker ang en date. Kom ut av et langvarig forhold for et halvt år siden og føler meg ikke klar til å møte nye gutter. Nå har jeg blitt bedt på date av en gutt som visst nok har vært avstandsforelsket i meg i 3 år.. Vi har snakket en god del sammen via FB og jeg håper ikke jeg har gitt han feil signaler. Han er en utrolig kjekk og snill gutt, men jeg har også hørt at han er en player.. Er også redd det blir litt kleint når vi tidligere har gått samme linje på vgs, og jeg har aldri sett på han på den måten. En venninne mener det kan være sunt for meg å møte gutter igjen, men jeg er altså veldig usikker. Noen råd? Bør jeg bare hoppe i det? Og hva kan jeg evt. si hvis jeg ikke tør? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss du ikke føler deg klar synes jeg du burde vente. Du kan bare si det som det er, at du ikke føler deg klar enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på daten og se hva som skjer og hvordan du føler det etter den. Men vær åpen om at du er usikker på om du er klar for noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker ang en date. Kom ut av et langvarig forhold for et halvt år siden og føler meg ikke klar til å møte nye gutter. Nå har jeg blitt bedt på date av en gutt som visst nok har vært avstandsforelsket i meg i 3 år.. Vi har snakket en god del sammen via FB og jeg håper ikke jeg har gitt han feil signaler. Han er en utrolig kjekk og snill gutt, men jeg har også hørt at han er en player.. Er også redd det blir litt kleint når vi tidligere har gått samme linje på vgs, og jeg har aldri sett på han på den måten. En venninne mener det kan være sunt for meg å møte gutter igjen, men jeg er altså veldig usikker. Noen råd? Bør jeg bare hoppe i det? Og hva kan jeg evt. si hvis jeg ikke tør? :sukk:

Hvorfor i all verden skulle du ville gå på "date" med en fyr når du aldri har "sett på han på den måten"?

Da kaster du bare bort hans tid. Og din tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp i det!

Om ikke:

"Jeg er ikke klar for å date enda"

eller:

"Jeg vet ikke om jeg er klar for dette"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble invitert på date i forrige uke og jeg følte meg heller ikke klar, men jeg tenkte at jeg ville utfordre meg selv litt og at det uansett er spennende å bli kjent med nye folk. Dessuten var det noe ved ham som gjorde meg nysgjerrig, selv om vi bare hadde danset sammen under en konsert og jeg egentlig ikke ante noenting om ham. Underveis på daten merket jeg at jeg virkelig liker denne fyren og at "alt" ser ut til å stemme denne gangen. Det gjør meg livredd fordi det er så kort tid siden jeg kom ut av et forhold, men samtidig er det jo helt fantastisk at jeg har vært så heldig å møte en som svarer opp til alle mine tanker om hvordan drømmemannen er (ja, jeg er forberedt på å lande med et brak nok en gang...).

Jeg tenker at selv om du heller ikke føler deg klar, kommer du deg et skritt videre bare ved å begynne å date andre og om det skulle bli full klaff, kan dere jo gå så sakte frem at du blir klar underveis. Det er i hvert fall min plan! ;) Selv sa jeg forresten fra til ham at jeg ville ta det sakte og at jeg koste meg masse sammen med ham, men samtidig var veldig redd. Han tok det kjempefint! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ikke føler deg klar, så ikke møt han. Da er det best å vente til du er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen hjertelig takk for alle svar. Har vel egentlig takket ja, men skal være snar med å legge til at jeg vil ta det sakte. Har dog fått ordnet sånn at vi kan møtes i litt andre omstendigheter først, sammen med felles venner. Har ikke sett han på 2 år så det kan være litt greit å se det an og heller si i fra hvis jeg føler at dette ikke funker. Nei, det skader jo ikke å prøve, så lenge han vet hvor jeg står.. :) Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for alle svar. Har vel egentlig takket ja, men skal være snar med å legge til at jeg vil ta det sakte. Har dog fått ordnet sånn at vi kan møtes i litt andre omstendigheter først, sammen med felles venner. Har ikke sett han på 2 år så det kan være litt greit å se det an og heller si i fra hvis jeg føler at dette ikke funker. Nei, det skader jo ikke å prøve, så lenge han vet hvor jeg står.. :) Ts

Er du ikke interessert i fyren så gjør du ei tabbe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du ikke interessert i fyren så gjør du ei tabbe.

Det handler mer om hvor klar jeg er for å date. Jeg vet ikke nok om denne gutten til å egentlig kunne dømme..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...