Gå til innhold

Holde igjen for mye = slapp penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan grunnen til at penis blir slapp under sex, være at gutten holder igjen for mye for å ikke komme for fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan grunnen til at penis blir slapp under sex, være at gutten holder igjen for mye for å ikke komme for fort?

Det er sannsynligvis heller for at han bruker så mye tankevirksomhet på å være en teknisk superelsker at han ikke klarer å konsentrere seg om det han holder på med. Eller at han av en eller annen grund er nervøs.

Jeg skulle ønske flere var mer oppmerksomme på á tolke og respondere på partnerens reaksjoner og signaler, i stedet for å være så forbasket opphengt i det mekaniske og tekniske aspektet hele tiden. Jeg tror det er på den måde man blir en superelsker. Alle kan vel pugge en bok om klitoris og g-punkter og alle "garanterte" orgasmeteknikker.

Mennesker er ikke maskiner, og trenger faktisk i større grad å kommunisere med hverandre enn å bare gnikke på de riktige stedene. Det kan fort bli temmelig kjedelig sex.

AnonymBruker
Skrevet

Det hender at det skjer her. Har prøvd å formidle at noen ganger er det greit å bare la det stå til. Jeg takler fint korte økter når det ikke skjer hver gang. Han kjenner jo best sin kropp og jeg ønsker jo at han også skal få nytelse ut av det. Om jeg ikke får orgasme der og da så ordner vi det sammen i etterkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...