Bodøjenta87 Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Noen tips? Råd? Noe jeg burde vite/ta hensyn til som forlover? Fikk akkurat telefon, og jeg har 1 mnd på meg til å ordne dette! HJELP! Og ja..det EEER stas også!! :D
Gjest Tirkes Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Finn på noe som passer bruden. Er hun rolig, festjente, sporty, sjenert, utadvent og tar alt på strak arm? Ikke send bruden ut på pinlige oppdrag rundt på gata dersom hun vil plages av dette, men gi henne en fin opplevelse. Skriv her hvilken by/fylkesdel dette er, så får du kanskje tips til steder å besøke eller spise på osv. Du trenger ikke mer enn en god idé og deretter en kveld eller to for å booke og bestille og si fra til de som skal komme. Pust med magen, dette blir kos. 1
Bodøjenta87 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2011 Finn på noe som passer bruden. Er hun rolig, festjente, sporty, sjenert, utadvent og tar alt på strak arm? Ikke send bruden ut på pinlige oppdrag rundt på gata dersom hun vil plages av dette, men gi henne en fin opplevelse. Skriv her hvilken by/fylkesdel dette er, så får du kanskje tips til steder å besøke eller spise på osv. Du trenger ikke mer enn en god idé og deretter en kveld eller to for å booke og bestille og si fra til de som skal komme. Pust med magen, dette blir kos. Ah, tusen takk for tips! :D Veldig kjekt dette, for bruden bor på Jessheim i Akershus fylke. I Akershus skjer det kanskje en god del! :D Hun tar alt på strak arm, er både sporty og tøff! Frikortet er sang! Hun er IKKE med på sang! :D Noen tips kanskje?
Gjest Tirkes Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 Jessheim.. da er ikke Oslo langt unna, og der er opplevelsene store og mange. Der er også et fint lite spa på jessheimspa.no - har ikke vært der, men en venninne som bor der, har vært der noen ganger og truer å ta meg med. Med ei sporty og tøff jente ville jeg funnet en typ opplevelse, i kategori rafting, fjellklatring/rappellering - finnes sånne vindmaskiner som simulerer fallskjermhopping i Oslo? Testet sånn i London og det var helt hysterisk moro. Tusenfryd med oppdrag og påfølgende middag/god drikke? Er et stykke unna Jessheim men overkommelig avstand. Uhm.. Hjernen litt tom. Det er vaaarmt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 jeg satte meg ned med hun jeg skulle være forlover til og fikk en liste over de vennene hun ville ha med i utdrikningslaget og hva hun absolutt ikke ville være med på. Jeg kontaktet disse venninnene og ba dem sende over tips og ideer til utdrikkningslaget og informerte samtidig om at hun ikke ville drites ut og at jeg skulle sette meg ned å se over forslagene og komme opp med en plan for dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå