Gå til innhold

han la meg til på facebook

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde sex med en gutt forleden dag. Han var egentlig veldig søt og kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med han. Jeg skaffet nr hans gjennom felles bekjente og sendte han en melding sent en natt jeg var ute..Det sto bare "hei xxx" eller noe i den duren..Han svarte ikke på meldingen..Men dagen etter la han meg til som venn på facebook. Men han har fortsatt ikke sagt noe (!) Var det bare for å snoke eller? Det går vel an å si Hei? :roll::klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er problemet her i grunn? Du sendte en sms en sen kveld du ikke har fått svar på, han la deg til som venn på FB - men du venter fortsatt på svar smsen? Skjønner ikke problemet her. SMS'er jeg får om natten er stort sett sendt av folk på fylla, så de gidder jeg ikke svare på, jeg kan fint slette dem i halvørska også. Han vil jo tydeligvis ha kontakt med deg siden han la deg til på FB - hva med å sende en mld på FB, holder med en takk for sist, planer for sommeren - et eller annet svada - så merker du fort om han vil ha kontakt videre eller ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en gutt forleden dag. Han var egentlig veldig søt og kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med han. Jeg skaffet nr hans gjennom felles bekjente og sendte han en melding sent en natt jeg var ute..Det sto bare "hei xxx" eller noe i den duren..Han svarte ikke på meldingen..Men dagen etter la han meg til som venn på facebook. Men han har fortsatt ikke sagt noe (!) Var det bare for å snoke eller? Det går vel an å si Hei? :roll::klo:

Jeg skjønner ikke helt tidsforløpet her, tror jeg.

Hadde sex forleden dag. Onsdag.

Sendte ham en melding en natt du var ute. Må da ha vært torsdag.

Dagen etter la han deg til. Altså i dag.

Og han har fortsatt ikke sagt noe. Helt utrolig at han ikke har sagt noe!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du venter på en respons av noe slag.. Han kunne jo sendt deg en mail på FB når han addet deg da muligens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han venter nok bare på å få bekreftet at du liker han i edru tilstand også. Send han en melding på facebook du :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde nok sendt en melding à la 'Var det alt? :)' eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han tenkte etter den sms'n du sendte at du ønsket litt kontakt og var åpen for mer i fremtiden, derfor la han deg til.

Kanskje han er åpen for mer av det samme - og har alle troféene samlet i Facebook.

De pleier ikke å ville småprate hvis du ikke har noe konkret forslag til de.

Endret av alfredas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...