Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst på en ny veske, men klarer ikke bestemme meg! Har lyst på både Balenciaga og Mulberry, men Balenciaga City er kanskje litt oppbrukt? Og Mulberry Alexa like så? Er det noen som har noen andre tips til gode, fine designervesker?

Og er det noen som vet hva det koster for en Mulberry Oversized Alexa i Oak på Mulberrybutikken i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Begge disse er jo klassikere. Kanskje litt mye brukt akkurat nå, men i alle fall Mulberry-vesken vil jeg tro holder seg i årevis.

Jeg ønsker meg Mulberry Bayswater selv.

Prisen i butikken i Oslo aner jeg ikke, men prisen på de ulike Mulberryveskene i Euro fra nettbutikken finner du her.

Skrevet

Jeg ville mye heller ha gått for en Balenciaga City, syns Mulberry Alexa er alt for brukt opp, er drittlei av å se den rett og slett - men, smak og behag der. Mulberry Bayswater er alltids fin.

Skrevet

Tror prisene i nettbutikken er omtrent det samme som i Mulberry-butikken i Oslo. Dvs. at en oversized Alexa koster rundt 9000 kr, kanskje litt mer...

Begge er klassikere, selv om jeg føler "alle" går rundt med en alexa nå. Mulberry Bayswater er også fin, som flere over skriver.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Balenciaga City!

Begge er jo litt "oppbrukt" i betydningen at de er evige klassikere.

Jeg foretrekker Balenciagaen fordi den er litt mer ung og rocknroll, imens Mulberryveskene synes jeg er et aldri så lite hakk mer "damete" (og kjedelige). Så det kommer jo litt an på hva som passer stilen din.

Skrevet

Tråden er ryddet for spam

SportyShorty, mod

Skrevet

Tråden er ryddet for spam

Kosemose, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Mulberry Bayswater og føler ikke den er kjerringaktig på noen som helst måte. Men den er klassisk og en veske som går til det meste, og som også passer til alle aldere, hvilket er bra, for jeg tenker bruke min "resten av livet". Kjøpte den for fem år siden, etter å ha siklet på den lenge :rodmer:

Aberet med Bayswater er at hankene er litt små. Det er vanskelig å få den opp på skuldra, og den er litt stor og tung for å holde i hånda. Skulle gjerne hatt litt større skulderremmer, med andre ord.

Skrevet

Jeg foretrekker definitivt Mulberry over Balenciaga. Kan ikke for det, men synes designet til Balenciaga ser litt billig ut, og liker bedre den klassiske stilen til Mulberryveskene. Har selv Bayswater, synes den er knallfin, men litt tung og uhamselig som det nevnes ovenfor her. Nå kunne jeg tenke meg Tillie, selv om den sikkert kommer til å BLI den nye IT-vesken.

Skrevet

Jeg foretrekker definitivt Mulberry over Balenciaga. Kan ikke for det, men synes designet til Balenciaga ser litt billig ut, og liker bedre den klassiske stilen til Mulberryveskene. Har selv Bayswater, synes den er knallfin, men litt tung og uhamselig som det nevnes ovenfor her. Nå kunne jeg tenke meg Tillie, selv om den sikkert kommer til å BLI den nye IT-vesken.

Jeg ønsker meg også en Tillie, men den er jo så dyr... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...