Gå til innhold

Hvordan lage blanding av god milkshake og smoothie?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte i utgangspunktet å lage jordbærsmoothie, men siden det er helg, lage den litt mer usunn..Tenkte å prøve å tilsette vaniljeis istedet for melk/naturell yorhurt. Nam! Men nå fikk jeg heller lyst til å lage milkshake isteden og lurer på om jeg kan bruke samme utgangspunkt med smoothieingridiensene(jordbær, banan, eple eller appelsinjuice,naturell yoghurt), bare med masse vaniljeis i tillegg? Blir det godt? Tenkte å servere til gjester, så fint å ikke mislykkes helt.... Eller høres det nesten ut som jeg like gjerne kunne kjøpt en boks med jordbæris og hatt i mixeren?

Og blir appelsinjuice helt krise og ha i tror dere??

Fortsetter under...

Dropp juicen i første omgang tror jeg. Kjør frukt og is sammen i blenderen. Milkshake er best når den er supertykk :) Klarer ikke blenderen din så tykk, så ha i litt og litt juice.

Men jeg tror det er best å bruke tint/halvtint frukt, for da får du væsken derfra. Kjipt å bruke frossen frukt og is og masse juice og så har det smeltet og blitt supertynt innen gjestene dine får dem. Vaniljeis smelter fortere enn frosne bær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...