momo Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt hvit vinterkåpe. Og en man helst ikke blir ruinert av. Og vet dere hvor man får tak i hvit vinterkåpe til en jente på nesten 3 år. Kan gjerne være sånn skikkelig puse kåpe. Det også helst ikke for dyrt. Så noen sånne på H&M, men når jeg skulle kjøpe i går, så var de sefølgelig utsolgt. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumerikken Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 Hvis caper til vinterbrud er av interesse, selger Lisenett to forskjellige http://www.lisenett.no/vinterbrud.shtml, men de koster noen tusenlapper :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Tror en butikk i Oslo som heter Tiger har noen hvite kåper/jakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 19. november 2003 #4 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg kjøpte en hvit fuskepels på Lene V, den var kjempe stilig. Kostet kun 1100 kroner og kan etter bryllupet brukes til fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 19. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 19. november 2003 Takk for svar. Får nok ta en tur på Lene V i morgen da. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 20. november 2003 #6 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg leter fortvilet etter hvit vinterkåpe selv, tror jeg ender opp med å måtte su selv.. Finner ikke noe hos LeneV lenger, må være utsolgt. Men skal jammen prøve Tiger, hvor hen nå det måtte være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 20. november 2003 #7 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg leter fortvilet etter hvit vinterkåpe selv, tror jeg ender opp med å måtte su selv.. Finner ikke noe hos LeneV lenger, må være utsolgt. Men skal jammen prøve Tiger, hvor hen nå det måtte være. Vet at de har flere slike kåper igjen i Bergen på Lene V, finn ut hvilken str. du bruker og ring rundt å hør. Tror kåpen var i S, M, L og XL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #8 Del Skrevet 20. november 2003 Har sett en off-white, ikke pusete, enkel jakke/kåpe på Cubus. Syntes at den var ganske fin hvis man skal ha det enkelt, men ikke typisk "brudete" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå